ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تنها نشانه عاقل بودن سازمان لیگ و کمیته داوران!



اخبار,اخبارورزشی,سازمان لیگ

سعید عباسی، مدیرعامل تراکتورسازی قصد ندارد قبول کند که تیمش به خاطر اشتباهات بازیکنان و اعضای کادر فنی در بازی مقابل نفت، مساوی کسب کرد و حتی اگر شایعه‌ای در کار نبود، این نفت تهران بود که برنده مسابقه می‌شد و قهرمانی را مال خود می‌کرد. .

اشتباه بچه‌گانه آندو تیموریان در ارتکاب دو خطای ناشیانه و ضعف تونی در شناسایی نقطه ضعف تیمش و دریافت سه گل از روی نقطه کرنر برای عباسی نشانه باخت به خودی است اما گویا او و دوستانش ترجیح می‌دهند چشم‌شان را ببندند و همچنان فغانی را عامل از دست رفتن قهرمانی بدانند.

مدیرعامل تراکتورسازی که اتفاقا هواداران این تیم هم رابطه چندان خوبی با او ندارند، از حالا تلاش می‌کند برای کمیته داوران تصمیم بگیرد. او مدعی است اگر سازمان لیگ و کمیته داوران عاقل باشند، اجازه نخواهند داد فغانی تا یک سال بازی‌های تراکتورسازی را قضاوت کند!

باید دید کمیته داوران و سازمان لیگ تا چه حد به این خواسته مدیرعامل تراکتورسازی تن می‌دهند.

 

اخبار ورزشی - بانک ورزش


ویدیو مرتبط :
جنجال داوری های لیگ برتر و اختلاف تاج با کمیته داوران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رئیس کمیته داوران فدراسیون والیبال: 3 داور لیگ برتری را محروم کرده‌ایم



رئیس کمیته داوران فدراسیون والیبال: 3 داور لیگ برتری را محروم کرده‌ایم

رئیس کمیته داوران فدراسیون والیبال گفت: امسال 3 داور لیگ برتری به دلیل قضاوت اشتباه از داوری در لیگ محروم شده اند.

"امیدوار حاتمی" در گفت و گو با ایسنا، در خصوص اعتراض های تیم های لیگ برتری به نحوه قضاوت داوران در لیگ امسال، اظهار کرد: امسال ضعف داوری وجود نداشته است بلکه اخلاق در میان بازیکنان تنزل یافته است. متاسفانه بازیکنان در بازی های امسال اخلاقیات را کمتر مورد توجه قرار داده اند و در این شرایط مربیان تیم ها نیز به جای آرام کردن بازیکنان خود، آنها را بیشتر تحریک می کنند که نتیجه آن اعتراض های بیش از اندازه بازیکنان به داوران در فصل جاری بوده است.

وی با اشاره به اینکه الویت اول برای ما اخلاقیات است، خاطرنشان کرد: متاسفانه بازیکنان دیگر اخلاقیات را که باید سرلوحه هر ورزشکاری باشد را حفظ نمی کنند و به نوعی احترام ها را نگه نمی دارند.

رئیس کمیته داوران فدراسیون والیبال با اعلام اینکه نیازی به اعتراض بی مورد بازیکنان نیست و خود ما در صورت لزوم با داوران خطاکار و پراشتباه برخورد می کنیم، خاطرنشان کرد: برای ما تفاوتی ندارد که یک داور بین المللی باشد یا ملی، اگر هر کدام از داوران اشتباهی در قضاوت خود داشته باشند محروم می شوند، چنانکه امسال نیز این کار را کرده ایم.

حاتمی در پاسخ به اینکه چه تعداد داور و کدام یک در طول فصل جاری از سوی کمیته داوران محروم شده اند، گفت: امسال سه تن از داوران به مدت 2 ماه از قضاوت در لیگ برتر محروم شدند اما ما اسامی آنها را اعلام نمی کنیم./ایسنا