ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تنها مشکل استقلالی شدن امیری


مهاجم فصل گذشته نفت تهران برای عقد قرارداد نهایی با استقلال یک مشکل بزرگ دارد.

ورزش سه:  وحید امیری از مدت ها پیش برای پیوستن به استقلال به توافق رسیده است و به این دلیل مدعی شده بعد از اردوی تیم ملی قراردادش را نهایی می کند که منتظر تعیین تکلیف مدیرعامل این باشگاه است.

امیری به دلیل اتفاق های فصل گذشته رابطه خوبی با قنبرزاده ندارد و در صورتی که او مدیرعامل استقلال شود، احتمال دارد این هافبک بازی ساز قید حضور در استقلال را بزند. او به همراه بسیاری از بازیکنان فصل گذشته نفت تهران اعتقاد دارد دلیل مشکلات مالی نفت تهران سوء مدیریت منصور قنبرزاده است و به همین دلیل برای عقد قرارداد با استقلال فعلا دست نگه داشته است.


ویدیو مرتبط :
استقلالی ها ببینن ((داربی 76)) (نبینی استقلالی نیستی)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عنایتی: استقلالی‌ها با نود مشکل دارند



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,عنایتی

کاپیتان فصل گذشته استقلال اعتقاد دارد که طرفداران این تیم در برنامه نود شرکت نمی‌کنند و به همین دلیل رأی استقلالی‌ها در نظرسنجی‌های این برنامه بسیار پایین آمده است.

 رضا عنایتی در این‌باره به ورزش سه می‌گوید: من کاری به نظرسنجی شب گذشته و اینکه رای نیاوردم ندارم چراکه اعتقاد دارم علی دایی به حق به عنوان بهترین مهاجم بعد از انقلاب انتخاب شد. اما مدت‌هاست که استقلالی‌ها در نظرسنجی‌های برنامه نود شرکت نمی‌کنند و این موضوعی به دلیل دلخوری تماشاگران تیم ما است.

او ادامه داد: شما اگر نگاه کنید اس‌ام‌اس‌های برنامه نود به طرز محسوسی کاهش پیدا کرده است و دلیل آن هم این است که استقلالی‌ها در این نظرسنجی شرکت نمی‌کنند. به هر حال من هم نمی‌دانم که چه اتفاقی افتاده اما هرچه که هست ظاهرا اتفاق‌هایی در این برنامه پیش آمده که تماشاگران استقلال را دلخور کرده است.

کاپیتان فصل گذشته استقلال در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود دعوای شخصی عادل فردوسی‌پور با امیر قلعه‌نویی باعث این اتفاق شده است هم گفت: اگر این موضوع صحت داشته باشد از نظر من عادل فردوسی‌پور کارش اشتباه بوده است چراکه او برنامه بسیار پربیننده‌ای را اجرا می‌کند و نباید دعواهای خود را به این برنامه بیاورد.

وی افزود: شاید عادل فردوسی‌پور از دو رنگ آبی و قرمز یکی را بیشتر دوست داشته باشد اما این موضوع را باید در دلش بگذارد و نباید اجازه بدهد که جانبداری از یک تیم در برنامه‌اش تاثیر بگذارد. البته من فردوسی‌پور را می‌شناسم و او پسر خوبی است اما به هر حال شاید او هم اشتباهاتی در کارش داشته باشد.

عنایتی در پایان از هواداران استقلال درخواست کرد که با فردوسی‌پور آشتی کنند: شاید طرفداران استقلال به حق از برنامه نود دلخور باشند اما من از آنها می خواهم که با فردوسی‌پور آشتی کنند و دوباره در نظرسنجی‌های این برنامه شرکت کنند. جذابیت فوتبال به کری‌هایش است و تماشاگران استقلال هم باید در برنامه نود شرکت کنند تا این موضوع باعث جذابیت فوتبال شود. البته استقلالی‌ها تماشاگران باهوشی هستند و خودشان بهترین تصمیم را در این‌باره می‌گیرند.

 

اخبار ورزشی - ورزش سه