ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تنها زن حاضر در دربی 81: خیلی سختی کشیدم



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

خبرنگار بانوی کلمبیایی که تنها زن حاضر در ورزشگاه آزادی در جریان دربی هشتادویکم بود می‌گوید: برای کسب مجوز حضور در این بازی خیلی سختی کشیدم.

تالالینا، خبرنگار کلمبیایی حاضر در دربی 81 در گفتگو با مهر، در خصوص حضورش در این بازی ضمن بیان مطلب فوق گفت: بسیار خوشحالم که توانستم در این بازی حضور داشته باشم و این مسابقه بزرگ را از نزدیک تماشا کنم.

وی ادامه داد: در این مدت خیلی سختی کشیدم تا مجوز حضور در ورزشگاه آزادی برای تماشای این مسابقه از نزدیک را بگیرم. از مسئولینی که به من کمک کردند تا بتوانم به ورزشگاه آمده و این مسابقه را از نزدیک بببینم، تشکر می کنم.

این خبرنگار کلمبیایی از بـُعد فنی اینگونه دربی 81 را آنالیز کرد: مسابقه بسیار جذاب و زیبایی بود. من قبلا این دربی تهران را دیده بودم و اینقدر زیبا برگزار نمی شد، اما امروز خیلی خوب بود و هر دو تیم موقعیت های زیادی را به وجود آوردند.

تالالینا در پاسخ به این سوال که آیا نتیجه مسابقه عادلانه بود، اظهار کرد: در دقایقی پرسپولیس و برای لحظاتی استقلال شایسته پیروزی بودند، اما اینکه نتیجه مساوی شد می توان گفت تقریبا عادلانه بود، زیرا هر دو تیم شایسته بـُرد بودند.

وی همچنین در مورد جو ورزشگاه آزادی تصریح کرد: هر چند در کلمبیا تماشاگران بیشتری به ورزشگاه آمده و سر و صدای زیادتری انجام می دهند، اما این مسابقه هم بر خلاف دیدارهای گذشته تماشاگران زیادی داشت که تیم خود را تشویق می کردند.

خبرنگار بانوی کلمبیای حاضر در دربی در پایان به موضوع جالبی اشاره کرد: همه چیز این بازی خیلی خوب بود و من خوشحالم به ورزشگاه آزادی آمدم، اما متاسفانه بعد از گل پرسپولیس تعدادی از تماشاگران استقلال به جایگاه خبرنگاران حمله کرده و چیزهایی را پرتاب کردند، نکته منفی این بازی را رقم زدند.

 

اخبار ورزشی - مهر

 


ویدیو مرتبط :
آنالیز دربی 81

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: خبرنگار زن در دربی 81


حضور یک خبرنگار زن در ورزشگاه آزادی از نکات جالب دربی ۸۱ به شمار می آید.

فردا نیوز: حضور یک خبرنگار زن در ورزشگاه آزادی از نکات جالب دربی ۸۱ به شمار می آید.

این خبرنگار زن در جایگاه ویژه خبرنگاران حضور یافته است. پیش از این سابقه حضور یک عکاس ورزشی خانم نیز در ورزشگاه آزادی ثبت شده است.

عکس: خبرنگار زن در دربی 81

عکس: خبرنگار زن در دربی 81