ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تنها اعتراض آنچلوتی به داور؛ همه پنالتی بر روی رونالدو را دیدند جز داور



اعتراض آنچلوتی به داوربازی رئال مادریدوبارسلونا,نتیجه بازی رئال مادریدوبارسلونا

پس از شکست برابر بارسلونا عنوان شد؛
تنها اعتراض آنچلوتی به داور؛ همه پنالتی بر روی رونالدو را دیدند جز داور

سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال رئال مادرید از عملکرد داور بازی این تیم مقابل بارسلونا انتقاد کرد و گفت خطای بازیکن بارسا بر روی کریستیانو رونالدو پنالتی بوده است.

به گزارش مهر، تیم فوتبال بارسلونا شنبه شب در ورزشگاه نیوکمپ با نتیجه 2 بر یک از سد رئال مادرید گذشت. در نیمه دوم این دیدار صحنه خطای مشکوکی از سوی "خاویر ماسچرانو" بر روی "کریستیانو رونالدو" در محوطه جریمه بارسا روی داد که "اوندیانو ماینکو"، داور مسابقه، رای به ادامه بازی داد.

"کارلو آنچلوتی" در نشست خبری پس از پایان بازی اظهار داشت: تیم ما در نیمه دوم دیدار با بارسلونا عملکرد خوبی داشت. ما بارسا را پرس کردیم و توپ را بیشتر به بازی درآوردیم. کنترل بازی در اختیار ما بود. در این نیمه شانس گلزنی هم داشتیم. البته صحنه پنالتی بر روی رونالدو اعلام نشد. فکر کنم همه این صحنه را دیدند جز داور. من قبلا زیاد در خصوص داوری صحبت نمی‌کردم. اما این بار در موقعیتی بودم که صحنه را کاملا دیدم.

سرمربی رئال ادامه داد: نمی‌خواهم در خصوص داوری و آن اتفاق صحبت کنم. در نیمه نخست تیم ما عصبی بازی کرد. اما در نیمه دوم، بازی را در کنترل داشتیم. همین. من نظری در خصوص درصد مالکیت توپ ندارم./مهر

 


ویدیو مرتبط :
گل را همه دیدند الا داور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آنچلوتی: همه پنالتی را دیدند جز داور


سرمربی رئال‌مادرید پس از شکست برابر بارسلونا از داور مسابقه انتقاد کرد.

ایسنا: سرمربی رئال‌مادرید پس از شکست برابر بارسلونا از داور مسابقه انتقاد کرد.

بارسلونا موفق شد 167 ال‌کلاسیکو را به سود خود پایان دهد. در این دیدار و در یک صحنه جنجالی کریستیانو رونالدو در نیمه دوم تعادلش را در محوطه جریمه بارسلونا از دست داد اما داور از اعلام ضربه پنالتی خود‌داری کرد.

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید پس از شکست برابر بارسلونا گفت : تیم ما در نیمه نخست بازی خوبی انجام نداد اما در نیمه دوم خیلی خوب شدیم. حریف را به خوبی تحت فشار قرار دادیم و می‌توانستیم به گل برسیم. بازی در نیمه دوم کاملا در اختیار ما بود. نمی‌دانم داور چطور آن پنالتی را ندید. همه دیدند که یک پنالتی واضح برای ما گرفته نشد جز داور. او یک داور بین المللی است اما واقعا نمی دانم چطور این پنالتی را ندید. اگر داور آن صحنه را می‌دید و بازیکن بارسا را اخراج می کرد همه چیز عوض می‌شد. اما در هر صورت تیم ما در این دیدار در نیمه نخست بد بازی کرد اما در نیمه دوم بازی خوبی انجام دادیم و حریف را تحت فشار قرار دادیم.

آنچلوتی در پاسخ به این سوال که چرا رئال با 3 هافبک دفاعی بازی کرد گفت: رئال به هیچ وجه با 3 هافبک دفاعی بازی نکرد. مودریچ هافبک دفاعی نیست. تنها راموس و خدیرا کارهای دفاعی انجام می‌دادند. حریف نیز تنها مسی را در خط حمله داشت.

سرمربی رئال مادرید درباره عملکرد گرت بیل که در نیمه دوم مسابقه تعویض شد گفت: او در کارهای تیمی خوب بود. من از او راضی هستم . البته بیل نیاز به زمان دارد تا با بقیه بازیکنان تیم هماهنگ شود.

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید درباره تجربه اولین ال‌کلاسیکوی خود گفت‌: بازی بسیار خوبی بود که جو فوق العاده ای داشت. ما می‌خواستیم به پیروزی در این دیدار برسیم که موفق نشدیم اما بازی ما نشان داد که در حال پیشرفت هستیم.