ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تناقض آشکار در حرف های خداداد عزیزی


خداداد عزیزی در حالی می گوید ایران باید 10 نفره عراق را شکست می داد که قبل از آن مسابقه در مصاحبه ای گفته بود کاش ایران به این تیم قدرتمند نمی خورد!

خبرآنلاین: خداداد عزیزی در حالی می گوید ایران باید 10 نفره عراق را شکست می داد که قبل از آن مسابقه در مصاحبه ای گفته بود کاش ایران به این تیم قدرتمند نمی خورد!

نگاهی به آرشیو مصاحبه های عزیزی نشان می دهد او قبل از حذف ایران از جام ملت ها در مصاحبه ای گفته بود: «ایران بازی سختی مقابل عراق پیش رو خواهد داشت. ما به یک صخره سخت خورده‌ایم. فکر می‌کنم مقابل عراق به مشکل بخوریم.

 اگر با ژاپن بازی می‌کردیم شرایط‌مان به نسبت بهتر بود. ما در برابر عراق حتی شانس حذف شدن هم داریم.» عزیزی اما این روزها که حرف از رفتن کروش از تیم ملی شده، در مصاحبه های مختلف بابت شکست 10 نفره به عراقی که از سوی خودش «صخره سخت» نامیده شده بود، از این مربی انتقاد می کند.


ویدیو مرتبط :
خداداد عزیزی : گفتم آقا محسن جواب داد آقا خداداد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خداداد عزیزی: کی‌روش دروغگو و شارلاتان نیست / من بر خلاف بعضی با یک کاغذ خداداد نشدم



 

خداداد عزیزی: کی‌روش دروغگو و شارلاتان نیست / من بر خلاف بعضی با یک کاغذ خداداد نشدم

 

خداداد عزیزی گفت: «باید به شیث و نصرتی اجازه دهیم اشتباه خود را جبران کنند.»

وی درباره بازی تیم ملی مقابل بحرین اظهار داشت: «بازی در منامه، مسابقه دشواری برای ماست و من هرگز نمی توانم بپذیرم که این مسابقه به راحتی بازی رفت برای ما خواهد بود. اعتقاد دارم بحرینی ها بلافاصله پس از بازی رفت، برنامه شان را برای موفقیت در مسابقه برگشت آغاز کردند و آنطور که مشخص است قصد دارند با حمایت طرفدارانشان نمایش خوبی مقابل تیم ملی داشته باشند.»

عزیزی ادامه داد: «در مجموع فکر می کنم مساوی هم نتیجه خوبی برای ما باشد و اگر با حداقل امتیاز هم به اندونزی برویم، احتمال صعودمان به مرحله آتی زیاد می شود. اگر تیم ملی به روند نتیجه گیری خود ادامه بدهد، به طور حتم توجه مردم بیش از گذشته به فوتبال ملی جلب می شود. مردم ما قطعا وقتی صداقت ببینند به ورزشگاه می آیند و تیم کشورشان را حمایت می کنند.»

وی با اشاره به انتقاد خود در سال های گذشته از حضور مربیان خارجی در فوتبال ایران اظهار داشت: «فکر می کنید آنها عاشق چشم و ابروی من و شما هستند که به کشور ما می آیند؟ هدف این مربیان این است که با ورود به بازار فوتبال ما پول خوبی به جیب بزنند و برای خودشان تیم پیدا کنند. در همه این سال ها، من دو مربی را دیدم که آمدند و واقعا کار کردند. یکی مرحوم ایویچ و دیگری همین کارلوس کی روش.»

عزیزی ادامه داد: «مصاحبه اخیر کی روش با سایت فیفا را خواندم و لذت بردم. او به دور از سیاه بازی و دروغگویی و شارلاتان بازی گفته که در حال حاضر فوتبال ایران از کره، ژاپن و استرالیا در آسیا عقب تر است. این یعنی چقدر انسان درستی است. چقدر شرف دارد. کی روش آسمان را به ریسمان نبافته که ما کره را در کره مریخ هم می بریم یا مثلا آسمان خراش های ما استرالیا را نابود می کنند. همه ملت می دانستند این آقایان داشتند دروغ می گفتند ولی حرف های کی روش نشان از صداقتش دارد و این چیزی نیست که راحت بتوان از کنارش عبور کرد.»

وی افزود: «نکته دیگر در باره سرمربی پرتغالی تیم ملی این است که در همین مدت کوتاه توانسته سبک بازی تیم ملی را تغییر بدهد. خدای من شاهد است من تا به حال او را از نزدیک ندیده ام اما باید واقعیت را بگویم. من از سبکی که این آدم در فوتبال ما به وجود آورده لذت می برم. البته مسلم است که کی روش هم برای پول به ایران آمده اما مهم این است که دارد کار می کند. باید به او وقت داد تا کارش را انجام بدهد. از خودم هم شروع می کنم، باید به این مربی فرصت بدهیم. امیدوارم فرهنگ پاچه خواری و دروغ و تزویر و ریا از فوتبال ما برود.»

عزیزی به روابط خود با میروسلاو بلاژویچ اشاره کرد و اظهار داشت: «وقتی او به ایران آمد، قصد داشتم کمکش کنم و در کنارش باشم اما خودش نخواست. داستان بازی روز صنعت را که همه می دانند و همانجا شخصیت این آدم برای من رو شد. الان هم دیگر نمی خواهم درباره اش حرف بزنم چون این آقا یک سال بیشتر مهمان فوتبال ما نیست و لازم نیست بیشتر به او بپردازم. در آن مقطع وقتی متوجه شدم صداقتی در کار نیست، دلیلی برای ماندن نبود.»

وی درباره حرکات محمد نصرتی و شیث رضایی در رشت گفت: «نمی خواهم حرف تکراری بزنم اما آنها اشتباه کرده اند و باید تاوانش را بدهند اما نباید این دو بازیکن را از صحنه روزگار محو کرد. یاد اتفاقی افتادم که میان من و یک خبرنگار در شیراز رخ داد و آن زمان آقای کیومرث هاشمی که معاون سازمان تربیت بدنی بودند فرمودند خداداد باید از صحنه فوتبال محو شود. همانجا پاسخ دادم که من برخلاف شما با یک کاغذ خداداد عزیزی نشده ام که بدون آن آدم دیگری باشم. آنهایی محو می شوند که در دل مردم نیستند و با نوشته و احکام جابجا می شوند. من همین حالا مربیانی را در این فوتبال می شناسم که برای ماندن در چرخه، در تمام اعیاد و شهادت ها تلفن همراهشان فعال است و برای این وزیر و آن وکیل اس ام اس تبریک و تسلیت می فرستند. این چه فوتبالی است؟ مگر من نمی توانم برای ماندن به هر دری بزنم؟»

عزیزی ادامه داد: «حرف من این است که پایه های کارمان را درست کنیم. درباره ماجرای اخیر هم حرفم همین بود. من با نصرتی وقتی خیلی جوان بود در پاس همبازی بودم. بچه خوبی بود اما به هر حال او و شیث در یک لحظه اشتباه کرده اند. من معتقدم باید با آنها برخورد شود اما اجازه بدهند به فوتبال برگردند و اشتباهشان را جبران کنند. آنطور که شنیده ام نصرتی نامزد کرده بوده و جامعه باید اجازه بدهد که او فرداها پدری برای فرزاندنش باشد که در افتخار آفرینی های فوتبال ما نقش ویژه ای داشته است و گل بازی بحرینش فراموش نشود. البته این حق مصونیت برای هیچ فردی وجود ندارد که چون کاری کرده می تواند اشتباه کند اما به هر حال اشتباه شده و پاسخ اشتباه را نباید با اشتباه دیگری داد. در زمان بازی ما هم از این اتفاقات رخ می داد اما علنی نمی شد تا به اینجا رسید.»