ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تمسخر شکست سنگین برزیل توسط مارادونا



اخبار,اخبارورزشی,مارادونا


 اخبار ورزشی - تمسخر شکست سنگین برزیل توسط مارادونا

اسطوره فوتبال آرژانتین در پی شکست تاریخی برزیل در مقابل آلمان، سلسائو را مورد تمسخر قرار داد.

دیگو مارادونا با اشاره به شعار شب گذشته هواداران فوتبال آرژانتین، در یک برنامه تلویزیونی گفت: «برزیل، به من بگو هفت چندتاست؟»

 مارادونا با لحن کنایه آمیز خود ادامه داد: «حیف شد که بازی با نتیجه ۶-۱ تمام نشد چرا که در آن صورت یک ست تمام می شد.» (اشاره به بازی تنیس که ست های آن با پیروزی در ۶ گیم تعیین می شود)

بازیکن اسبق فوتبال آرژانتین افزود: «برزیل شکست نخورد، تحقیر شد. هر توپی که وارد نیمه زمین برزیل می شد، شانس تبدیل شدن به گل را داشت. برای من مصیبت بار ترین لحظه زمانی بود که ژولیو سزار در مصاحبه بعد از بازی خود مدت زیادی تلاش می کرد تا برای برزیلی ها توضیح بدهد که چرا شکست خوردند. اما وقتی هفت گل می خوری، چطور می توانی آن را توجیه کنی؟»

 مارادونا در پایان اظهار داشت: «دخترم برای من یک پیامک فرستاد که در آن نوشته بود: "مگر نگفته بودی امکان ندارد یک تیم در نیمه نهایی با نتیجه چهار بر صفر شکست بخورد؟"»
اخبار ورزشی - سایت بیست چهارده
 


ویدیو مرتبط :
طرفداران برزیل و یک شکست سنگین دیگه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آلمان 7 – برزیل یک/ سنگین‌ترین شکست تاریخ فوتبال برزیل



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید


اخبار ورزشی - آلمان 7 – برزیل یک/ سنگین‌ترین شکست تاریخ فوتبال برزیل

تیم ملی آلمان با برتری پرگل و عجیب 7 بر یک برابر برزیل سنگین‌ترین شکست تاریخ فوتبال این تیم را به سلسائو تحمیل کرد و به فینال جام جهانی راه یافت.

به گزارش ایسنا، آلمان و برزیل در اولین دیدار مرحله نیمه نهایی جام جهانی در ورزشگاه مینه‌رائو شهر بلوهوریزنته به مصاف هم رفتند که تیم ملی آلمان موفق شد با نتیجه خیره کننده 7 بر یک برزیل را شکست داد.

آلمان در دقیقه 11 موفق شد با ضربه توماس مولر به گل نخست خود در این دیدار دست یابد. میروسلاو کلوزه در دقیقه 23 موفق شد ضمن به ثمر رساندن دومین گل آلمان شانزدهمین گلش را در تاریخ جام های جهانی به ثمر برساند و رکورد بی‌نظیری را به نام خود ثبت کند.

حملات طوفانی آلمان پس از این گل شروع شد. تونی کروس در دقیقه 24 موفق شد با شوتی روی پا و دیدنی حساب کار را سه بر صفر کند. این بازیکن در دقیقه 26 موفق شد بار دیگر از روی اشتباه مدافعان برزیل، گل چهارم تیمش را نیز به ثمر برساند.

سامی خدیرا تکمیل کننده نیمه نخست بسیار خوب ژرمن‌ها در این بازی بود. او در دقیقه 29 موفق شد پاس مسوت اوزیل را به گل پنجم تیمش تبدیل کند.

یوآخیم لوو که خیالش از پیروزی در این دیدار راحت بود در نیمه دوم چند تغییر در تیمش ایجاد کرد که از جمله می‌توان به حضور آندره شورله در زمین اشاره کرد. آندره شورله در نیمه دوم موفق شد دو گل برای تیمش به ثمر برساند. اولین گل او در دقیقه 69 بود که با یک بغل پا توپ را از بین پاهای ژولیو سزار وارد دروازه کرد.

شورله در دقیقه 79 موفق شد گل هفتم آلمان را نیز به زیبایی به ثمر برساند. بازیکنان ناامید برزیل در دقیقه 91 موفق شدند با ضربه اسکار یکی از گل‌های خورده را جبران کنند تا این دیدار با نتیجه 7 بر یک به سود آلمان به پایان برسد تا سنگین‌ترین شکست برزیل در تاریخ فوتبال این کشور رقم بخورد.

پیش از این سنگین‌ترین شکست برزیل در سال 1920 با شکست 6 بر صفر برابر اروگوئه حاصل شده بود.
اخبار ورزشی - ایسنا