ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تمرین پرفشار در زمین دانشگاه ژوهانسبورگ


نخستین تمرین تیم ملی فوتبال ایران بر روی چمن دانشگاه ژوهانسبورگ برگزار شد.

خبرگزاری فارس: اعضای تیم ملی فوتبال ایران که صبح دوشنبه در محل اقامت خود تمرین ریکاوری را برگزار کرده بودند، عصر امروز به وقت محلی از ساعت 16:30 در زمین چمن دانشگاه ژوهانسبورگ تمرین پرفشاری را برگزار کردند.

در این تمرین که به مدت یک ساعت و 50 دقیقه برگزار شد، کارلوس کی روش دستورات تاکتیکی خود را به بازیکنان تیم ملی دیکته کرد.

تمرکز کی روش در تمرین امروز بر تمرکز و بازی هوشمندانه بود. او بارها از بازیکنان تیم ملی خواست که با دقت و تمرکز خود بازی هوشمندانه ای را ارائه دهند. جنگیدن بر سر توپ و واکنش سریع به بازیکنان حریف از دیگر تاکیدهای سرمربی تیم ملی در تمرین امروز بود. کی روش همچنین از بازیکنان می خواست که بیشتر از دو ضربه به توپ نزنند و بیشتر در جریان تمرین با هم صحبت کنند.

رحمان احمدی، محسن فروزان و علیرضا بیرانوند سه دروازه بان تیم ملی جدا از سایر بازیکنان تمرینات ویژه دروازه بانی را انجام دادند. دن گاسپار مربی دروازه بانهای تیم ملی هم در جریان تمرین برای چند بار تمرین را متوقف کرد تا نکات مورد نظر خود را به شاگردانش بگوید.

بازیکنان تیم ملی امروز پس از دویدن دور زمین و آماده کردن بدنهای خود زیر نظر میکو، ابتدا بازی پرفشاری را در زمینی با ابعاد کوچک برگزار کردند و پس از آن با اضافه شدن دروازه بانها، به دو تیم تقسیم شدند و بازی درون تیمی را زیر نظر سرمربی تیم ملی و همچنین مارکار آقاجانیان و اوسیانو برگزار کردند.

هوای بهاری و زمین با کیفیت چمن باشگاه ژوهانسبورگ شرایط بسیار خوبی را برای تمرین ایجاد کرده بود.

در تمرین امروز تعدادی از هواداران فوتبال از کشور میزبان در دانشگاه ژوهانسبورگ حاضر شدند. خبرنگار واحد مرکزی خبر به همراه یک تصویر بردار و همچنین یک عکاس از آفریقای جنوبی از نمایندگان رسانه های گروهی بودند که در تمرین امروز حاضر شدند.


ویدیو مرتبط :
آب پاش پرفشار- آب پاش پرفشار صنعتی- آب پاش پرفشار دستی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تغییر نام زمین تمرین بارسا به تیتو ویلانووا(عکس)



ویلانووا که بعد از جدایی پپ گواردیولا، هدایت بارسا در فصل 13-2012 ‏برعهده داشت، با رسیدن به رکورد 100 امتیاز، این تیم را قهرمان لالیگا کرد.‏ هرچند در آن فصل او دو ماه به دلیل عود کردن بیماری سرطان، دور از تیم بود و در نهایت، در تابستان ‏‏2013 از هدایت بارسا کناره گیری کرد.‏ ‎ ‎در مراسمی که امروز با حضور مونتسه چوره، همسر ویلانووا برگزار شد، نام زمین تمرین بارسا، به نام ‏سرمربی فقید این تیم تغییر پیدا کرد.‏

 

اخبار,اخبار ورزشی,اخبار زمین تمرین بارسا

 

همسر ویلانووا در سخنانی کوتاه در این مراسم گفت:" تیتو خیلی اینجا را دوست داشت. او می گفت که ‏کار کردن در بهترین تیم دنیا یک موهبت برای اوست. او بازیکنان تیم را خیلی دوست دارد. این بهترین ‏شیوه برای یادآوری اوست؛ همه با هم با یک لبخند."‏ جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا هم گفت:" از این پس، همه نسل هایی که به مجموعه ‏ورزشی خوان گامپر می آیند، تیتو ویلانووا را خواهند شناخت."‏ آندرس اینیستا، هافبک باتجربه بارسا هم در صفحه توئیترش نوشت:" نامی بهتر از این برای زمین تمرین ‏باشگاه نیست."‏

 

اخبار ورزشی -ورزش3