ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تمرین پرسپولیسی‌ها در طبقات هتل


بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس امروز مجبور شدند که در طبقات هتل تمرین کنند.

خبرگزاری فارس: بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس قصد داشتند امروز صبح در محوطه هتل تمرین کنند اما مسئولان هتل به آنها اجازه چنین کاری را ندادند و بازیکنان مجبور شدند که در طبقات هتل تمرین روز مسابقه را انجام بدهند.

این اتفاق در حالی رخ داده که هیچ یک از مسئولان باشگاه پرسپولیس کنار تیم نیستند و از نژادفلاح تا سایر مسئولان برای زیارت به مکه و مدینه رفته‌اند و برانکو سرمربی تیم هم از این وضعیت ناراضی است.

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت 22 و 35 دقیقه در ورزشگاه ملک فهد ریاض به مصاف تیم الهلال خواهد رفت. بازی رفت را پرسپولیس با یک گل برده است.


ویدیو مرتبط :
پرسپولیسی ها در راهروی هتل تمرین می کنند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بگوویچ به هتل پرسپولیسی ها رفت/ وینکو از شنبه به تمرین پرسپولیس می رود



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

بگوویچ به هتل پرسپولیسی ها رفت/ وینکو از شنبه به تمرین پرسپولیس می رود

وینکو بگوویچ رسما به کادرفنی پرسپولیس اضافه می شود.

به گزارش خبرآنلاین ؛ وینکو بگوویچ سرمربی اسبق پرسپولیس و فولاد که پیش تر ها یحیی گل محمدی کاپیتان و مترجمش بود ، پنجشنبه شب به هتل المپیک رفته بود تا با پرسپولیسی ها همکلام شود. او که دقایقی را با سرپرست و مربیان پرسپولیس همکلام شد به احتمال فراوان از صبح شنبه در تمرینات گروهی سرخپوشان شرکت می کند. 

این مربی کروات که سالهاست در ایران فعالیت می کند به درخواست یحیی گل محمدی قرار است نقش دستیار اول یحیی را در پرسپولیس ایفاء کند.

وینکو سال قبل را در پاس همدان سپری کرد و امسال هم با این تیم در دسته اول تا نیم فصل در کورس صعود نبود تا اینکه همدانی ها اخراجش کنند و او ناگهان باری دیگر به پرسپولیس برگردد و البته این بار به عنوان مربی دوم نیمکت. او پیشتر تیم پر ستاره غمخوار  که بسته شده بود تا پرونده حضور علی پروین در فوتبال را ببندد با ستارگانی چون دایی ، کاظمیان ، میناوند ، باقری و یحیی گلمحمدی ناکام گذاشت تا پروین به پرسپولیس برگردد و غمخوار برای همیشه رفتنی شود!

حالا باید دید او این بار در کنار یحیی و کریم چه می کند!/خبرآنلاین