ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تمرین ملوان تحت تاثیر درگذشت مهرداد (+عکس)



درگذشت بازیکن ملوان، تمرین امروز این تیم را کاملا تحت تاثیر قرار داد.

به گزارش ورزش سه، بازیکنان ملوان در حالی امروز تمرین خود را استارت زدند که خبر درگذشت مهرداد اولادی شرایط ویژه ای را در آن شکل داده بود و بازیکنان این تیم متاثر از این اتفاق با اشک و گریه آن را آغاز کردند.

 

اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,ملوان

 

اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,ملوان

 

اخبار ورزشی - ورزش سه


ویدیو مرتبط :
تمرین ملوان- 23/2/94

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درگذشت اولادی، تمرین ملوان را تعطیل کرد


درگذشت ناگهانی مهاجم ملوان انزلی، تمرین این تیم را تعطیل کرد.

خبرگزاری فارس: خبر درگذشت ناگهانی مهرداد اولادی باعث شد تمرین تیم ملوان انزلی امروز تعطیل شود و بازیکنان و مربیان این تیم در شوک خبر بودند.

تمرین امروز این تیم تعطیل شد و با حضور یک مداح در رختکن بازیکنان و مربیان ملوان مراسم سینه‌زنی برای مهرداد اولادی برگزار کردند. اعضای تیم ملوان انزلی نمی‌دانند باید به تهران بیایند یا نه، چون هنوز وضعیت دقیقی از مراسم و حتی علت فوت مهرداد اولادی به طور رسمی منتشر نشده است.

پدر و مادر مهرداد اولادی در قائم‌شهر هستند  و ظاهراً قرار است به سمت تهران حرکت کنند، هیج یک از اعضای خانواده اولادی تا این لحظه در بیمارستان حاضر نشدند.