ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تمرین انفرادی مسی در کمپ آرژانتین


مهاجم تیم ملی فوتبال آرژانتین که دچار آسیب دیدگی خفیفی شده بود، به صورت انفرادی تمرین می‌کند.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از مارکا، لیونل مسی که برای حضور در دادگاه به بارسلونا رفته بود، جمعه به کالیفرنیا بازگشت تا به کمپ تمرینی تیم ‌ملی آرژانتین ملحق شود.

مهاجم بارسلونا نتوانست به همراه بازیکنان تیم ‌ملی تمرین کند و در فاصله دو روز مانده به دیدار برابر شیلی، به صورت انفرادی تمرین کرد.

مسی هفته‌ گذشته در دیدار دوستانه برابر هندوراس از ناحیه کمر دچار آسیب‌دیدگی‌ شده و ممکن است آلبی سلسته در دیدار نخست برابر شیلی بدون برترین بازیکنش به میدان برود.

اگر او نتواند در این بازی حضور داشته باشد، نیکولاس گایتان جانشینش خواهد شد.

تنها مسی به تنهایی در تیم ‌ملی آرژانتین تمرین نمی‌کند. لوکاس بیگلیا نیز به علت مشکلات عضلانی در شرایط مشابه قرار دارد.

تاتا مارتینو در نبود این بازیکن از آئوگوستو فرناندس استفاده خواهد کرد.


ویدیو مرتبط :
تمرین حرفه ای انفرادی مسی در آرژانتین 2014

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گاف جالب مسی در تمرین آرژانتین! +عکس


لیونل مسی ، بازیکن آرژانتینی در تمرین روز چهارشنبه تیم ملی آرژانتین یک هوادار را با رونالدینیو ، هم تیمی سابقش در بارسلونا اشتباه گرفت.

بیست چهارده: آرژانتین در مقابل هزاران هواداران در استادیوم ایندپندنسیا تمرین کرد ، محل تمرین رونالدینیو در باشگاهش ، اتلتیکو مینیرو. بازیکن تیم ملی آرژانتین پس از دویدن نرم، در حال انجام تمرین تنیس - فوتبال بودند که ده ها هوادار از فنس های دور زمین تمرین بالا آمدند و می خواستند بازیکنان تیم ملی آرژانتین را بغل کنند یا با آنها دست بدهند.

مسئولان امنیتی سعی کردند که بازیکنان آرژانتین را از هواداران دور نگه دارند اما اتفاق جالب وقتی رخ داد که مسی یک هوادار را با رونالدینیو اشتباه گرفت. نام این هوادار رابینسون اولیویرا بود که شباهت زیادی به رونالدینیو دارد. وی گفت:" وقتی مسی مرا دید ، شوکه شد چرا که فکر کرد خود رونالدینیو هستم و به من گفت که نیازی نداشتم تا به زمین بدوم تا او را ببینم.  گفت که " چرا داری می دوی تا مرا ببینی؟" وقتی با او دست دادم ، به پایش افتادم . خیلی احساسی بود."

وی افزود:" هدفم این نبود که مسی را سر کار بگذارم. فقط می خواستم دستش را فشار بدهم چرا که این تنها فرصتی بود که می توانستم او را ببینم. بالا رفتن از فنس باعث شد که دستانم زخمی شود اما ارزشش را داشت."

این هوادار در پاسخ به این پرسش که رونالدینیو را ترجیح می دهد یا مسی ، گفت:" مسلما رونالدینیو!"

گاف جالب مسی در تمرین آرژانتین!