ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تمرینات پرسپولیس پشت درهای بسته


تیم فوتبال پرسپولیس در روزهای یکشنبه و دوشنبه تمرینات خود را پشت درهای بسته انجام خواهد داد.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، بنابر اعلام حسین خبیری، مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال پرسپولیس، سرخپوشان تمرین امروز (شنبه) خود را از ساعت 15 انجام خواهند داد که حضور در این تمرین برای هواداران و نمایندگان رسانه‌ها آزاد خواهد بود.

تمرینات سرخپوشان در روزهای یکشنبه و دوشنبه (سوم و چهارم اسفند ماه) پشت درهای بسته انجام می‌شود.

گفتنی است؛ تیم فوتبال پرسپولیس روز سه‌شنبه پنجم اسفند ماه در اولین بازی خود در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، میزبان تیم لخویای قطر خواهد بود.


ویدیو مرتبط :
پشت درهای بسته

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازیکنان پرسپولیس پشت درهای بسته درفشی فر!



اخبار ورزشی,خبرهای ورزشی,پرسپولیس

برخی از بازیکنان پرسپولیس که از تغییر زمان تمرین این تیم بی خبر بودند، پشت درهای بسته درفشی فر ماندند.

به گزارش خبرنگار کاپ، طی برنامه ای که باشگاه پرسپولیس از دیروز اعلام کرده بود، قرار بود تمرین امروز این تیم ساعت 11 برگزار شود که زمان این تمرین به ساعت 16 بعد از ظهر تغییر یافت و این باعث شد تعدادی از بازیکنان پرسپولیس به مجموعه درفشی فر بروند اما در آنجا با درب های بسته ورزشگاه رو به رو شوند و دوباره به منزل شان بازگشتند.

برخی خبرنگاران و هواداران نیز به این مشکل دچار شدند.

 

اخبار ورزشی - کاپ