ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تمدید قرارداد لئو تا 2018/ مسی: در اروپا فقط در بارسلونا بازی می‌کنم



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

تمدید قرارداد لئو تا 2018/ مسی: در اروپا فقط در بارسلونا بازی می‌کنم

لیونل مسی قرارداد خود با باشگاه بارسلونا را تا پایان فصل 2018 تمدید کرد.

لیونل مسی پس از تمدید قراردادش با خوشحالی گفت: همیشه گفته‌ام در بارسلونا بسیار خوشحال هستم. البته از الان نمی‌توانم 31 سالگی خودم را در بارسلونا تصور کنم، بلکه می‌خواهم از هر روزم در بارسلونا لذت ببرم. پنج شنبه که قراردادم را با بارسلونا تمدید کردم برای من روز بزرگی بود.

مهاجم آرژانتینی بارسلونا همچنین تاکید کرد دوست دارد فوتبالش را در اروپا در بارسلونا به پایان برساند، اما امکان این هست که در آرژانتین از فوتبال خداحافظی کند. مسی درباره‌ی این مساله گفت : در فوتبال اروپا در باشگاهی غیر از بارسلونا بازی نخواهم کرد. بارسلونا آخرین تیم من در فوتبال اروپا خواهد بود. اما امکان بازگشت به لیگ کشورم را رد نمی کنم دوست دارم در سال های پایانی دوران بازیگری ام در لیگ کشورم بازی کنم.

به این ترتیب پس از ژاوی هرناندز و کارلس پویول ، لیونل مسی سومین بازیکن بارسلونا است که قراردادش را با این باشگاه تمدید می کند.

لیونل مسی در 13 سالگی از روزاریو سنترال به بارسلونا پیوست و در آکادمی این باشگاه مشغول به بازی شد. او بارها اعلام کرده است که دوست دارد روزی در تیم روزاریو بازی کند و در این تیم کفش هایش را بیاویزد./ایسنا


ویدیو مرتبط :
لئو مسی و 100 بازی در لیگ قهرمانان اروپا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مذاکرات مسی و بارسلونا برای تمدید قرارداد



اخبار,اخبار ورزشی, مذاکرات مسی و بارسلونا

 

 اخبار ورزشی - مذاکرات مسی و بارسلونا برای تمدید قرارداد

روزنامه ی اسپانیایی مارکا گزارش می‌دهد که بارسلونا و مسی، این هفته برای تمدید قرارداد ملاقاتی خواهند داشت. باشگاه کاتالان منتظر خورخه مسی، پدر مسی و مدیربرنامه هایش بود تا از آرژانتین بازگردد و مذاکرات را شروع کنند.

اگر اتفاق خاصی نیفتد، خورخه مسی و جوسپ بارتومئو، قراردادی امضا خواهند کرد که حقوق مسی را ناگهان بسیار زیاد و او را به پردرآمدترین بازیکن جهان تبدیل می‌کند.

در حال حاضر، این مهاجم آرژانتینی سالانه 16 میلیون یورو دریافت می‌کند که پاداش‌ها هم بخشی از آن است.

بارسلونا حقوق مسی را افزایش خواهد داد و این کار، مشکلات تمدید قرارداد را به راحتی حل خواهد کرد.

یکی از بزرگترین موانع دو طرف برای تمدید قرارداد، میزان پاداش‌هایی بود که مسی دریافت می‌کرد و حالا با حقوق بالایی که دریافت خواهد کرد دیگر مشکلی از این بابت وجود نخواهد داشت.

جزئیات قرارداد به زودی مشخص خواهد شد.

پس از اینکه شایعات زیادی مبنی بر نزدیک بودن مسی به درهای خروجی نیوکمپ به گوش می‌رسید، بارسلونا تمام تلاش خود را کرد تا هرطور شده، شرایط تمدید قرارداد این بازیکن را فراهم کند.

قرارداد فعلی مسی تا پایان 2018 اعتبار دارد و با قرارداد جدید، یک سال دیگر به اعتبار آن اضافه خواهد شد و این بازیکن، تا 2019 در بارسا ماندگار خواهد شد.

اخبار ورزشی - فرارو