ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تمدید قرارداد اسمالینگ با منچستر


کریس اسمالینگ قراردادش را با منچستریونایتد تا ژوئن 2019 تمدید کرد.

خبرگزاری ایسنا: منچستریونایتد که به احتمال زیاد یک مدافع جدید را به خدمت خواهند گرفت، قرارداد مدافع ملی‌پوش خود را تمدید کرد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه منچستریونایتد اسمالینگ 25 ساله که برای اولین بار در اوت 2010 برای این تیم به میدان رفت قراردادش را تا سال 2019 تمدید کرد. اسمالینگ در 147 بازی در ترکیب یونایتد موفق شده 9 گل به ثمر برساند و دو بار نیز فاتح لیگ برتر شود.

اسمالینگ پس از تمدید قراردادش گفت: از تمدید قراردادم خوشحالم. من به بازی در چنین باشگاه بزرگی افتخار می کنم. ما به عنوان یک تیم در طول فصل تحت هدایت لوییس فان‌خال پیشرفت کرده‌ایم. ما همگی مصمم هستیم به جایی بازگردیم که به آن تعلق داریم و در بالاترین سطح به رقابت بپردازیم.


ویدیو مرتبط :
وقتی که اسمالینگ ناجی منچستر یونایتد می شود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

منچستر تمدید قرارداد رونی را تایید‌ نکرد!


باشگاه منچستر یونایتد روز یکشنبه اعلام کرد گزارش های تمدید قرارداد وین رونی مهاجم ملی پوش این تیم با یک مبلغ بی سابقه قابل تایید نیست.

ورزش سه: باشگاه منچستر یونایتد روز یکشنبه اعلام کرد گزارش های تمدید قرارداد وین رونی مهاجم ملی پوش این تیم با یک مبلغ بی سابقه قابل تایید نیست.
 
  روزنامه سان آن ساندی نوشته بود رونی رونی یک قرارداد 70 میلیون پوندی چهار و نیم ساله با منچستر یونایتد امضا کرده و به پردرآمد ترین بازیکن لیگ برتر انگلیس تبدیل خواهد شد.

یک سخنگو در باشگاه منچستر یونایتد در این مورد گفت: «هیچ قراردادی وجود ندارد و به همین دلیل ما چیزی اعلام نکرده ایم.»

گفته می شود مذاکره برای تمدید قرارداد رونی کماکان ادامه دارد.

نام رونی از اواخر فصل گذشته به عنوان بازیکنی که از منچستر یونایتد جدا خواهد شد مطرح بود و چلسی تمایل خود را برای به خدمت گرفتن وی اعلام کرده بود اما یونایتد اعلام کرد قصد فروش این بازیکن را ندارد.

حفظ رونی در منچستریونایتد موفقیت بزرگی برای دیوید مویس سرمربی این تیم خواهد بود که در نخستین فصل مربیگری خود دوران سختی را می گذراند و تیمش در رده هفتم جدول قرار دارد.