ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تمجید هاجسون از نحوه خداحافظی لمپارد


سرمربی تیم ملی انگلیس از نحوه خداحافظی لمپارد از تیم ملی را مورد تمجید قرار داد.

خبرگزاری فارس: پس از مسابقات جام جهانی 2014 فرانک لمپارد چهره سرشناس فوتبال انگلیس  از تیم ملی خداحافظی کرد و  اعلام کرد که برای ادامه فعالیت فقط روی بازی‌های باشگاهی تمرکز دارد.

روی هاجسون در این زمینه اظهار داشت: لمپارد در بازی‌های ملی که برای انگلیس انجام داد یک نماینده فوق‌العاده بود. او ویژگی فوق‌العاده‌ای چه در زمین مسابقه و چه در خارج میدان به عنوان نماینده انگلیس از خود نشان داد.

وی تاکید کرد: انجام بیش از 100 بازی ملی یک دستاورد حرفه‌ای برای هر بازیکن فوتبال محسوب می‌شود که فرانک به آن رسید.

هاجسون گفت: بدون شک لمپارد با این  تعداد بازی ‌های ملی یک جایگاه بزرگ در فوتبال ملی انگلیس دارد. او 15 سال برای تیم ملی انگلیس تلاش کرد و کارنامه درخشانی از خود بر جای گذاشت.

وی ادامه داد: برای من سخت بود که خداحافظی این بازیکن که از تیم ملی را بپذیرم اما درخواست لمپارد را قبول کردم و به درستی تصمیمی را او گرفته بود را درک کردم.


ویدیو مرتبط :
‫نحوه خداحافظی با کودکی که گریه می کند‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لمپارد خداحافظی کرد


هافک پیشین چلسی و این فصل منچسترسیتی تصمیم گرفت از بازی های ملی کناره گیری کند.

مهر: هافک پیشین چلسی و این فصل منچسترسیتی تصمیم گرفت از بازی های ملی کناره گیری کند.

هافبک 36 ساله انگلیسی که تابستان امسال چلسی را به مقصد نیویورک سیتی ترک کرد کاپیتان تیم ملی انگلیس در بازی آخر مرحله گروهی رقابتهای جام جهانی 2014 مقابل کرواسی بود.

لمپارد که نخستین بازی اش را در سال 1999 در پیروزی 2 بر یک انگلیس مقابل بلژیک انجام داد در مجموع در 106 بازی برای سه شیرها 29 گل به ثمر رسانده است.

او گفت: تصمیم بسیار سختی بود اما بعد از جام جهانی مدام در مور آن فکر می کردم و اکنون آن را اعلام کردم. این تصمیم فضا را برای بازیکنان جوان تر در تیم ملی انگلیس باز خواهد کرد. یکی از بزرگترین افتخارات دوران فوتبال من پوشیدن پیراهن تیم ملی انگلیس بود و امیدوارم تیم ملی کشورم بعد از این بدون من موفق باشد.