ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تمجید مربی گسترش از پرسپولیسی ها


مربی تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: پرسپولیس از معدود تیم‌هایی است که فوتبال زیبایی را ارائه می‌دهد.

خبرگزاری تسنیم: مربی تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: پرسپولیس از معدود تیم‌هایی است که فوتبال زیبایی را ارائه می‌دهد.

عباس آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ابتدا با تسلیت به افشین قطبی بابت از دست دادن مادرش، اظهار داشت: من یکی از بهترین خاطرات فوتبال خود را در پرسپولیس و زیر نظر افشین قطبی گذراندم و خیلی متاسف هستم که او مادرش را از دست داده و برایش آرزوی صبر و شکیبایی دارم.

وی با اشاره به دیدار فردای پرسپولیس و گسترش فولاد، عنوان کرد: بازی خیلی سختی داریم از این جهت که پرسپولیس از معدود تیم‌هایی است که فوتبال را خیلی خوب و هجومی بازی می‌کند. بدون توجه به جایگاه این تیم در جدول رقابت‌ها به نظر من پرسپولیس از هر نظر تیم عالی است.

مربی گسترش فولاد با تاکید بر اینکه حضور هواداران در ورزشگاه آزادی بر جذابیت و کیفیت بازی خواهد افزود، گفت: اگرچه با تیم قدرتمندی بازی داریم اما این‌طور نیست که مقابل پرسپولیس دست‌وپا بسته باشیم و قطعا ما هم با برنامه در این دیدار حاضر شده و به فکر کسب 3 امتیاز خواهیم بود.

آقایی در واکنش به این موضوع که به اعتقاد خیلی‌ها گسترش فولاد تیمی تدافعی است، تصریح کرد: من اصلا این موضوع را قبول ندارم و بازی‌های ما نشان می‌دهد که مقابل حریفان همیشه در ایجاد موقعیت گل موفق بوده و هیچ وقت دنبال ضد فوتبال نبوده‌ایم. گسترش از جمله تیم‌هایی است که فوتبال شناور و تاکتیکی ارائه می‌دهد و حتما در بازی با پرسپولیس این موضوع را به وضوح خواهید دید.

وی با ابراز رضایت از غیبت مهدی طارمی در این دیدار یادآور شد: پرسپولیس از لحاظ بازیکن کمبودی ندارد اما با این حال نمی‌توان غیبت طارمی را در این بازی نادیده گرفت از این جهت که او فوتبالیست خوبی است و غیبت او به سود ما خواهد بود. نقطه قوت پرسپولیس غیر از تماشاگرانش بازی خوب تیمی است که این مسئله کمک می‌کند آنها بازی زیبایی را ارائه داده و در ایجاد موقعیت موفق باشند. با توجه به این مسئله در این مسابقه با این تیم باید با تمرکز بالا بازی کنیم و کمترین اشتباه را در میدان داشته باشیم.

مربی گسترش فولاد درباره نتایج این تیم در فصل جاری گفت: اعتقاد من این است که تیم ما بهتر از این‌ هم می‌توانست نتیجه بگیرد چرا که پتانسیل تیمی ما خیلی بالاست و بازیکنان خوبی در اختیار داریم. با این شرایط دنبال این هستیم که رتبه خود را در جدول رقابت‌ها ارتقا دهیم.


ویدیو مرتبط :
کلیپ پرسپولیسی راجب ارزش مالی استقلال و پرسپولیس (اگر پرسپولیسی هستی دنبال کن) و

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اتفاقی که قیمت مربی پرسپولیسی را به شدت کاهش داد!!



اخبار,اخبار ورزشی,تیم فوتبال پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - اتفاقی که قیمت مربی پرسپولیسی را به شدت کاهش داد!!

یحیی گل محمدی سرمربی فصل گذشته نفت مورد توجه ذوب آهن قرار گرفته است.

 یحیی گل محمدی فصل گذشته موفق شد با نفت نتایج خوبی بگیرد اما هنوز وضعیت او برای ادامه همکاری با این تیم مشخص نشده است.


گل محمدی از تیم‌های دیگر هم پیشنهاد دارد اما منتشر شدن رقم قراردادهای فصل قبل نفت برای یحیی دردسر ساز شده.

در نیم فصل سال گذشته باشگاه ذوب آهن برای یك فصل و نیم به این مربی جوان یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان پیشنهاد داد اما گل محمدی در نفت ماندگار شد و تقوی هدایت این تیم اصفهانی را بر عهده گرفت.

ذوب آهنی‌ها در حال حاضر هم خواهان عقد قرارداد با این مربی جوان هستند اما رقم پیشنهادی‌شان برای یک فصل ۶۰۰ میلیون تومان است و ظاهرا بیشتر از این مبلغ هم نمی‌خواهند هزینه کنند. ذوب آهنی‌ها پس از انتشار  مبالغ قرارداد نفتی‌ها و وقتی متوجه شدند یحیی برای یک فصل ۳۸۰ میلیون از نفت گرفته، مبلغ را کاهش دادند و شاید اگر این لیست منتشر نمی‌شد یحیی رقمی حتی بالا‌تر از پیشنهاد نیم فصل دریافت می‌کرد.

باشگاه ذوب آهن همزمان در حال مذاکره با منصور ابراهیم‌زاده است و هنوز با هیچ مربی به توافق نهایی نرسیده است.
اخبار ورزشی - بانک ورزش