ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تمجید فرگوسن از عملکرد ارناندس در دیدار با والنسیا



 

 

 

تمجید فرگوسن از عملکرد ارناندس در دیدار با والنسیا

سرمربی اسکاتلندی منچستریونایتد در صحبتهایی از تاثیر ارناندس در ترکیب تیمش تمجید کرده است.

سرالکس فرگوسن، سرمربی اسکاتلندی منچستریونایتد در صحبتهایی تیمش را برای کسب نتیجه ای شگفت انگیز در دیدار مقابل والنسیا در لیگ قهرمانان اروپا تمجید کرده است.

در حالی که بازی با تساوی بدون گل دنبال می شد، خاویر ارناندس و فدریکو ماکدا برای یونایتد وارد میدان شدند و تک گل بازی نیز تحت تاثیر این دو بازیکن جوان از راه رسید.

در پایان دیدار چهارشنبه شب ورزشگاه مستایا، سرالکس فرگوسن در صحبتهایی به آی تی وی گفت:« در نیمه دوم ما واقعا پیشرفت کردیم و نفوذ بیشتری داشتیم.وقتی به اینجا می آئی باید مطمئن باشی که در خط دفاع منسجم هستی.»

در حالی که والنسیا پا به توپ راحت به نظر می رسید، ولی شاگردان امری در نهایت از کسب نتیجه مطلوب در این دیدار ناکام ماندند و فرگوسن در صحبتهایی اعلام کرد که والنسیا در ضربات نهایی ضعیف بودند.

مربی یونایتد ادامه داد:« فکر می کنم که بازیکنان والنسیا فرصت های خوب زیادی را خلق نکردند ولی آنها تهدید بزرگی هستند، چون فوتبال خوبی بازی می کنند و خیلی زیاد وارد محوطه جریمه می شوند.»

فرگوسن در ادامه با تمجید از عملکرد ارناندس، زننده تک گل بازی گفت:« فکر می کنم چیکو (ارناندس) عملکرد فوق العاده ای داشت.او نفوذ فوق العاده ای داشت و لحظاتی قبل از به ثمر رسیدن گل، خیلی سریع از پشت سر رسید و این همان چیزی بود که ما در دقایق نهایی به آن نیاز داشتیم. اندرسون پس از مدتها به ترکیب تیم بازگشته بود و بازی خوبی را به نمایش گذاشت و برباتوف هم خیلی تلاش کرد.»

فرگوسن در ادامه با ابراز رضایت از نتیجه بازی گفت:« نتیجه فوق العاده ای بود، آمدن به اینجا کار آسانی نیست ولی ما بسیار خوشحالیم که در این دیدار به پیروزی رسیدیم.»


ویدیو مرتبط :
تمجید رسانه های انگلیسی از عملکرد دژاگه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فرگوسن و تمجید ازعملکرد چیچاریتو مقابل ساوثهمپتون



 

 

 

فرگوسن و تمجید ازعملکرد چیچاریتو مقابل ساوثهمپتون

 

خاویر ارناندس ستاره مکزیکی باشگاه یونایتد در پایان دیدار شنبه شب این تیم مقابل ساوثهمپتون که با پیروزی و صعود یونایتد به دور پنجم اف ای کاپ همراه بود، مورد تحسین سراکلس فرگوسن قرار گرفت.

گلهای مایکل اوون و ارناندس در مقابل تک گل چاپلو، مجوز صعود یونایتد به دور بعدی رقابتها را کسب کرد.

در پایان این دیدار سرالکس فرگوسن گفت:« ارناندس تنها یک فرصت گلزنی داشت و همان فرصت را مبدل به گل کرد. گلی فوق العاده است. او پاهای قدرتمندی دارد و در محوطه جریمه شوتهایی سرعتی به توپ می زند که به ندرت می توان آنها را مهار کرد.»

این ستاره 22 ساله اکنون در 6 بازی اخیر 4 گل به ثمر رسانده. سرالکس در ادامه گفت:« عملکرد او فوق العاده است و او همیشه در حال حرکت است. شایددر دقایقی از این دیدار، فضای خوبی برای  او فراهم نکردیم ولی باید به ارزشهای ساوثهمپتون هم اشاره کرد. مدافعان آنها به خوبی دست ما را می خواندند.»

مربی یونایتد ادامه داد:«گاهی وقتها ما کار را برای خودمان هم سخت می کنیم ولی این بار من می خواستم سیستمی را امتحان کنم که سیستم دیاموندی در مرکز میدان بود.منچسترعادت دارد تا بازی را باز کند و من فکر می کنم که این سیستم برای ما مشکل ساز شد و اصلا جواب نداد. ما در برخی دقایق کنترل توپ و میدان را در اختیار گرفتیم و به جز دو یا سه شوتی که از لبه محوطه جریمه داشتیم تهدید خاصی را رقم نزدیم. در نیمه اول که واقعا هیچ کاری نکردیم و گل دقیقه 45 مارا مجبور به بازی کردن کرد. این به ما انگیزه داد تا بهتر شویم.»