ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تمجید فان خال از جوانان منچستریونایتد


سرمربی هلندی منچستریونایتد به تمجید از بازیکنان جوان خود پرداخت و عملکرد راشفورد، مهاجم جوان تیمش را ستود.

خبرگزاری ایسنا: سرمربی هلندی منچستریونایتد به تمجید از بازیکنان جوان خود پرداخت و عملکرد راشفورد، مهاجم جوان تیمش را ستود.

منچستریونایتد شب گذشته (پنجشنبه) موفق شد با نتیجه‌ پر گل پنج بر یک میتلند دانمارک اروپا را شکست دهد تا در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با برتری شش بر سه راهی مرحله بعد شود. حالا شیاطین سرخ با روحیه بهتر به بازی یکشنبه خود برابر آرسنال فکر خواهد کرد.

لوئیس فان خال، سرمربی منچستریونایتد پس از پیروزی پر گل تیمش، گفت: عملکرد خیلی خوبی در زمین مسابقه داشتیم و به همین خاطر باید از بازیکنانم تشکر کنم. خصوصا بازیکنان جوان تیم. اصلا برای بازیکنی مثل راشدفورد آسان نیست که اولین بازیشان را در لیگ اروپا در شرایطی و زیر فشاری برگزار کنند که بدانند نیاز مبرمی به پیروزی داریم. به نظرم عملکرد این بازیکن باور نکردنی بود.

راشفورد ، مهاجم جوان منچستریونایتد که به جای آنتونی مارسیال در ترکیب تیمش به میدان رفت، با گلزنی برابر میتلند به جوان‌ترین گلزن اروپایی منچستریونایتد تبدیل شد و با گلزنی در حالی که 18 سال و 117 روز داشت توانست رکورد جورج بست را بشکند.

سرمربی منچستریونایتد که در این فصل نتایج ضعیفی در پرونده خود کسب کرده است، ابراز امیدواری کرد این عملکرد ادامه داشته باشد.

او در این باره گفت: از هم اکنون به بعد فقط به بازی آینده‌مان فکر می‌کنیم. هر چند که ما در این دیدار عقب افتادیم و یک ضربه پنا‌لتی‌ را از دست دادیم ، ولی اعتماد به نفسمان خدشه دار نشد. به حمله کردن ا‌د‌ا‌مه‌ دادیم و پنج گل به ثمر رساندیم. حالا می دانیم که بازی خیلی سختی برابر آرسنال در لیگ برتر داریم که باید در آن به پیروزی برسیم. فکر می‌کنم که مارسیال به این دیدار برسد، چرا که مصدومیت او جدی نیست و کمی مشکلات عضلانی برای او پیش آمده است.

بازیکنان جوان منچستریونایتد مانند مارکوس راشفورد که دیروز با دیگر بازیکنان به تمرین پرداخت،ریگان پول که در دو جلسه تمرینی قبل از بازی با میتیلند حضور داشت ،دروازه بان جوان تیم جوئل کاسترو ، دونالد لاو و جو ریلی دیگر بازیکنان جوان یونایتد بودند.کامرون جکسون و گیلرمو وارلا نیز در این مدت( مصدومیت دیگر بازیکنان) در دو سمت خط دفاعی منچستریونایتد به کار گرفته شدند.

فان خال در پایان گفت: به بازیکنانم گفتم که از نتیجه‌ خیلی ناامیدم. این شبی نیست که ما بخواهیم شکست بخوریم. خوشحال هستم که نشان دادیم فاصله بین لیگ برتر و لیگ دانمارک چقدر می‌تواند باشد. ما هنوز هم در سه رقابت حضور داریم.می توان گفت که برای بسیاری از باشگاه اینطور نیست اما ما می توانیم.ما می خواهیم ادامه دهیم زیرا لیگ اروپا مهم است و می تواند ما را به لیگ قهرمانان اروپا برساند.جام حذفی نیز یک جام است و ما مدت زیادی است که نتوانستیم این جام را کسب کنیم ، همچنین ما هنوز هم در لیگ در جایگاه پنجم قرار داریم و هنوز هم می توانیم در پایان فصل جز چهار تیم برتر باشیم

منچستریونایتد یکشنبه در حالی که برای کسب لیگ قهرمانان اروپا تلاش می‌کند باید به دیدار آرسنال برود. این در حالی است که توپچی های لندن بعد از شکست از بارسلونا به دنبال ادامه کورس قهرمانی خود در لیگ برتر با تیم‌های لسترسیتی و تاتنهام است.


ویدیو مرتبط :
شیاطین سرخ و فان خال در لس آنجلس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فان خال سرمربی منچستریونایتد شد



اخبار,اخبار ورزشی,تیم ملی فوتبال

 
 اخبار ورزشی - با قراردادی 3 ساله
فان خال سرمربی منچستریونایتد شد

سرمربی تیم ملی فوتبال هلند در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل مسئول فنی جدید منچستریونایتد شد.

به گزارش فارس سایت اسکای با تایید یونایتد‌ها در خبری کوتاه اعلام کرد لویی فان‌خال با شیاطین سرخ به مدت سه سال به توافق رسید و به عنوان سرمربی انتخاب شد.

این خبر در حالی انتشار یافت که از چند هفته قبل شایعه حضور این مربی 62 ساله در رسانه‌ها انتشار یافت. برای این منظور دو هفته قبل وی به انگلیس سفر کرد و حتی با روسای یونایتد ملاقات کرد. با این حال در مصاحبه‌ها وی از انجام توافق با تیم لیگ برتری طفره رفت و تصمیم نهایی را به پس از جام جهانی موکول کرد.

وی که با هلندی‌ها تا پایان جام جهانی 2014 برزیل قرارداد دارد، به این ترتیب جانشین دیوید مویس شد که چندی قبل از کار برکنار شد.

هدایت تیم مطرح شهر منچستر به طور موقت در اختیار ریان گیگز قرار داشت.
 اخبار ورزشی - فارس