ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تمجید سرمربی آرژانتین از تیم ملی ایران


سرمربی آرژانتین با تمجید از شاگردان کارلوس کی‌روش تیم ملی کشورمان را تیمی منظم، با روحیه و دونده توصیف کرد.

خبرگزاری تسنیم: سرمربی آرژانتین با تمجید از شاگردان کارلوس کی‌روش تیم ملی کشورمان را تیمی منظم، با روحیه و دونده توصیف کرد.

آلخاندرو سابیا، سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین در خصوص رقبای آلبی‌سلسته در جام جهانی 2014 برزیل گفت: از بوسنی شناخت نسبتاً خوبی داریم چون سال گذشته در آمریکا با هم بازی دوستانه برگزار کردیم.

وی عنوان کرد: در مورد ایران هم باید بگویم آنها تیمی منظم، با روحیه و دونده هستند. نیجریه هم ویژگی‌های معمول تیم‌های آفریقایی یعنی قدرت جسمانی بالا و غیرقابل پیش‌بینی بودن را داراست. آنها وقتی توپ را از دست می‌دهند به سرعت به دنبال پس گرفتنش هستند.

آرژانتین در گروه F جام جهانی 2014 برزیل با ایران، نیجریه و بوسنی‌و‌هرزگوین همگروه است.


ویدیو مرتبط :
رائول لوزانو سرمربی تیم ملی ایران شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تعریف و تمجید سرمربی اسرائیلی از مهاجم تیم ملی ایران!



اخبار,اخبار ورزشی,رضا قوچان نژاد

قوچان نژاد شروع خوبی در اولین بازی رسمی اش در انگلیس داشت.

رضا قوچان نژاد موفق شد در شب برد چارلتون در جام اتحادیه، اولین گل فصل خود را برای این تیم بزند. به نوشته رسانه های انگلیسی، گل او به زیبایی هر چه تمام، به ثمر رسید.

 

پس از این مسابقه، گای لوزون سرمربی اسرائیلی چارلتون به تمجید از این گل پرداخت و به سایت رسمی چارلتون گفت: «رضا گل زیبایی را با مهارت زیاد به ثمر رساند. از اینکه او را در کنار خود می بینیم، بسیار خوشحال هستیم.»

اخبار ورزشی - خبر آنلاین