ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تمجید سایت فدراسیون جهانی والیبال از کاپیتان


سایت فدراسیون جهانی والیبال لحظاتی پس از پیروزی تیم ملی والیبال ایران مقابل استرالیا از عملکرد کاپیتان ایران در این مسابقه تجلیل کرد.

خبرگزاری میزان: به نقل از سایت رسمی فدراسیون والیبال، سایت فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) لحظاتی پس از پیروزی تیم ملی والیبال ایران مقابل استرالیا از عملکرد سعید معروف کاپیتان ایران در این مسابقه تجلیل کرد و او را جادوگر خواند.

سایت فدراسیون جهانی والیبال، معروف را جادوگری خطاب کرد که با سِحر خود استرالیا را در اولین بازی ناکام گذاشت.

در ادامه این مطلب آمده است: «معروف با مدیریت خوب پشت‌خط‌زن‌های ایران توانست برد ایران را به خوبی مهندسی کند. موقعیت سازی او موجب شد تا غفور 19 امتیاز را برای ایران کسب کند و عنوان امتیاز آورترین بازیکن میدان را از آن خود کند.»

تیم ملی والیبال ایران بامداد امروز (شنبه) در نخستین مسابقه خود 3-صفر استرالیا را از پیش رو برداشت.


ویدیو مرتبط :
تمجید فدراسیون جهانی والیبال از بازی ملی پوشان کشورمان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سایت فدراسیون جهانی والیبال فیلتر شد


با فیلتر شدن سایت فدراسیون جهانی والیبال، مشکل جدیدی برای فدراسیون ایران به وجود آمد.

خبرگزاری فارس: با فیلتر شدن سایت فدراسیون جهانی والیبال، مشکل جدیدی برای فدراسیون ایران به وجود آمد.
 
در حالی‌که تقریباً بیشتر مکاتبات فدراسیون‌های داخلی با فدراسیون‌های جهانی است و این ارتباط از طریق سایت این فدراسیون‌ها انجام می‌شود، سایت فدراسیون جهانی والیبال به آدرس http://www.fivb.org فیلتر شد.

این موضوع در حالی اتفاق افتاد که تیم‌های ایرانی برای حضور در مسابقات بین‌المللی برای اعزام‌های‌شان نیاز به رجیستر بازیکنان از طریق سایت فدراسیون جهانی دارند. از طرفی باشگاه‌های داخلی نیز برای جذب بازیکنان خارجی باید از طریق این سایت اقدام کنند.

تیم‌های ملی والیبال جوانان ایران و همچنین تیم ملی زیر 23 سال از جمله تیم‌هایی هستند که باید در ماه‌های آینده در مسابقات قهرمانی جهان حضور پیدا کنند و اگر مسئولان فدراسیون ایران نتوانند از طریق سایت فدراسیون جهانی بازیکنان را رجیستر کنند، ممکن است تیم‌های ملی ایران در آستانه حذف از رقابت‌ها قرار بگیرند.