ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تمجید سایت باشگاه نایمخن از جهانبخش


سایت باشگاه نایمخن هلند در گزارشی درباره علیرضا جهانبخش، به تمجید از این بازیکن ایرانی پرداخت و یک پیام فارسی را خطاب به او منتشر کرد.

خبرگزاری مهر: علیرضا جهانبخش بعد از دو فصل حضور در تیم نایمخن هلند، با امضای قراردادی پنج ساله از این باشگاه راهی تیم آلکمار شد تا مبلغ ۲ میلیون یورو از این انتقال به نایمخن برسد. عملکرد خوب جهانبخش در نایمخن و شخصیت این بازیکن ایرانی تمجید مسئولان باشگاه را به دنبال داشته که در گزارشی روی سایت این باشگاه منعکس شده است.

سایت نایمخن در این خصوص نوشت: «در تابستان سال ۲۰۱۳ بود که جهابخش از باشگاه ایرانی داماش به باشگاه نایمخن ترانسفر شد؛ بازیکنی از یک کشور، زبان و فرهنگ جدید بود ولی و خیلی سریع در تیم نایمخن جا افتاد. او در بازی آخر همان لیگ و در حالی که تیم به لیگ دسته دوم سقوط کرده بود، موفق شد برابر آژاکس دو گل به ثمر برساند. در حالی که نایمخن خودش را برای حضور در لیگ دسته اول آماده می‌کرد، جهانبخش با تیم ملی ایران به جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل رفت ... جهانبخش در دو فصل حضور در تیم نایمخن ۶۴ بازی انجام داد؛ ۲۲ پاس گل داد و ۱۹ گل به ثمر رساند ولی با این حال او را در نایمخن به خاطر شخصیت دوست داشتنی‌ و توانایی فوق العاده‌اش به یاد می‌آورند.»

تمجید سایت باشگاه نایمخن از جهانبخش

در پایان گزارش هم پیام کوتاهی خطاب به علیرضا جهانبخش هم به زبان فارسی و هم به زبان هلندی آورده شده است: «علیرضا، مرسی برای همه چیز/ Alireza, bedankt voor alles)


ویدیو مرتبط :
مراسم خداحافظی باشگاه نایمخن برای جهانبخش(نود ۲ شهریور)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تمجید سایت هلندی از علیرضا جهانبخش


بنابه نوشته یک سایت هلندی علیرضا جهانبخش تنها عضو نایمخن بود که مقابل گواهدایگلز با توپ خوب بازی کرد.

خبرگزاری فارس: بنابه نوشته یک سایت هلندی علیرضا جهانبخش تنها عضو نایمخن بود که مقابل گواهدایگلز با توپ خوب بازی کرد.

شب گذشته در هفته بیست و یکم لیگ دسته اول فوتبال باشگاهی هلند تیم ان.ای.سی نایمخن مقابل گواهد ایگلز به تساوی یک بر یک رسید.

در این دیدار علیرضا جهانبخش، بازیکن ایرانی نایمخنی‌ها از دقیقه 73 به جای یانچر در ترکیب جای گرفت.

سایت اومروپ در تحلیلی از بازی و در ارتباط با حضور 17 دقیقه‌ای بازیکن ایرانی نوشت: جهانبخش به بازی تیمش سرعت داد. در شرایطی که هواداران در ورزشگاه گوفرت به خاطر فوتبالی کسل کننده سوت می زدند، جهانبخش تازه‌وارد، به بازی نیمگن شوک وارد کرد و باعث شد چند صحنه زیبا خلق شود. ضمن آنکه بازیکن ایگلز با هنرنمایی او از زمین اخراج شد.

این سایت ادامه داد: این بازیکن ایرانی در بین نفرات تیمش تنها بازیکنی بود که با توپ راحت کار کرد.در حالیکه در این روز به طور کلی نایمخن عملکردی اشتباه داشت.

در این بازی هیگودن در دقیقه 5 برای نایمخن و توروک دقیقه 58 توروک برای گواهد ایگلز گلزنی کردند.