ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تمجید جالب فیلا از کشتی ایران



اخبار,اخبار ورزشی,تمجید فیلا از کشتی ایران


اخبار ورزشی - تمجید جالب فیلا از کشتی ایران

سایت فدراسیون جهانی: به جای ستارگان موسیقی، کشتی گیران ایرانی در لس آنجلس درخشیدند

فدراسیون جهانی کشتی در گزارشی به پیروزی ایران بر آمریکا و همچنین حضور پر شور تماشاگران ایرانی در جام جهانی اشاره کرد.

به گزارش ایسنا، پس از پیروزی تیم ملی کشتی آزاد ایران مقابل آمریکا در لس آنجلس، سایت فیلا نوشت: سالن لس آنجلس عادت دارد که میزبان ستارگان موسیقی جهان باشد اما این بار به جای ستارگان موسیقی، این کشتی‌گیران ایران بودند که در سالن درخشیدند و با آنها عکس یادگاری گرفته می‌شد.

تیم ملی ایران به پشتوانه موجی از تماشاگران ایرانی که به زبان فارسی تیمشان را تشویق می‌کردند مقابل آمریکا به برتری رسید و در پنج مسابقه پیروز شد. مبارزه ایران و آمریکا آنقدر سطح بالا و پرهیجان بود که انگار تماشاگران در حال انفجار بودند.
 اخبار ورزشی - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
کشتی ایران در معرض خطر تعلیق از سمت اتحادیه جهانی فیلا و کمیته بین‌المللی المپیک

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نامه تهدیدآمیز فیلا به وزارت ورزش برای تعلیق کشتی ایران



نامه تهدیدآمیز فیلا به وزارت ورزش برای تعلیق کشتی ایران

 فدراسیون جهانی کشتی با ارسال نامه‌ای تهدیدآمیز به وزارت ورزش و جوانان، کشتی ایران را تهدید به تعلیق کرده است.

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به گزارش خبرگزاری فارس، پس از ارسال نامه‌های تهدیدآمیز مختلف از سوی فدراسیون‌های جهانی به دلیل برکناری‌های صورت گرفته از سوی وزارت ورزش و جوانان، حالا نامه‌ تازه‌ای به وزارتخانه ارسال شده است که حکایت از تعلیق کشتی ایران دارد.

فدراسیون جهانی کشتی در تازه‌ترین نامه خود به ایران با ارسال نامه‌ای تهدیدآمیز به وزارت ورزش و جوانان که به هیچ عنوان لحنی دوستانه ندارد کشتی ایران را تهدید به تعلیق کرده است.

گفته می‌شود دلیل ارسال این نامه تهدیدآمیز عدم ارسال اساس‌نامه اصلاحی از سوی وزارت ورزش و جوانان برای تأیید به فدراسیون‌ جهانی کشتی است.

به گزارش فارس، چندی پیش و قبل از المپیک لندن بود که به دلیل برکناری‌های پی در پی روسای برخی فدراسیون‌ها از سوی وزارت ورزش و جوانان، کمیته بین‌المللی المپیک خواستار توضیح در این باره شد و این جابه‌جایی‌ها را غیرقانونی خواند و ورزش ایران را تهدید به تعلیق کرده بود.

پس از این ماجرا بود که کمیته بین‌المللی المپیک خواستار اصلاح اساسنامه‌ فدراسیون‌های ورزش و عدم دخالت دولت در انتخابات و عزل و نصب‌های فدراسیون‌های ورزشی شد.