ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تمام ورودی خروجی‌های قلعه نویی


هنوز یکی، دو روز از امضای قرارداد قلعه‌نویی با تراکتوری‌ها نگذشته بود که خبر رسید بازیکنان سرباز قرار است بمانند و در تراکتور و کنار قلعه‌نویی کارشان را دنبال کنند.

ایران ورزشی: هنوز یکی، دو روز از امضای قرارداد قلعه‌نویی با تراکتوری‌ها نگذشته بود که خبر رسید بازیکنان سرباز قرار است بمانند و در تراکتور و کنار قلعه‌نویی کارشان را دنبال کنند. در این زمینه گفته می‌شد علی حمودی که قبلا در استقلال با قلعه‌نویی کار کرده بود و حتی بختیار رحمانی که بارها گفته بود دوست دارد شاگرد قلعه‌نویی شود، در تراکتور ماندنی خواهند شد. به جز این نفرات، از سامان نریمان‌جهان و سعید آقایی هم به عنوان سربازهایی که قصد دارند در تراکتور بمانند، نام برده می‌شد اما این ماندن و رفتن‌ها را کسی نه تایید کرد و نه تکذیب تا بالاخره همه چیز مشخص شد.

آن هم قبل از اینکه نقل و انتقالات به صورت رسمی شروع شود. هنوز استارت نقل و انتقالات نخورده بود که خبر رسید لیست خروجی قلعه‌نویی به باشگاه داده شد. در این زمینه می‌شد حدس زد که بازیکنانی مثل حمزه یونس یا حتی آیان رمزی حضور دارند چرا که قلعه‌نویی در همان ابتدای حضورش در تراکتورسازی، نشان داد که با این بازیکنان موافق نیست و علاقه‌ای به ماندن آنها ندارد اما به جز این نفرات، ظاهرا بازیکنان دیگری هم در لیست خروجی تراکتوری‌ها قرار دارند که شنیدن نام آنها کمی عجیب است. مثلا علی حمودی که علاقه زیادی به ماندن در این تیم و کار کردن با قلعه‌نویی نشان داده بود. حمودی از تیم‌های پایتخت پیشنهادهای جدی دارد اما به خاطر قلعه‌نویی دوست داشت در تبریز بماند که ظاهرا مورد تایید سرمربی تراکتوری‌ها قرار نگرفت. البته در مورد علی حمودی گفته می‌شود او به خاطر خانواده‌اش و البته شرایط جوی تبریز، در چند روز اخیر تمایل چندانی به ماندن در این شهر نداشت اما حرفی نزد تا امیر قلعه‌نویی تصمیم خود را نهایی کند که این اتفاق هم ظاهرا افتاد و سرمربی تراکتوری‌ها اعلام کرد نیازی به او ندارد.

بازیکن دیگری که حدس زدن نامش کمی سخت بود، سامان نریمان‌جهان است. نریمان‌جهان هم جزو بازیکنانی است که خدمت سربازی‌اش تمام شده و نیم‌فصل باید به گسترش فولاد تبریز برمی‌گشت. جالب اینکه همین چند روز پیش اعلام شده بود طبق توافقی که بین تیم‌های تبریزی صورت گرفته، قرار است نریمان‌جهان و آقایی در تراکتور بمانند اما هنوز چند روز از این خبر نگذشته بود که خبر رسید نریمان‌جهان به گسترش فولاد تبریز بازگشت و تمریناتش با این تیم را استارت زد.

به جز این نفرات، مهرداد بایرامی دیگر بازیکنی است که در لیست خروجی تراکتوری‌ها قرار گرفته.

در میان خروجی‌های تراکتورسازی تبریز بختیار رحمانی هم قرار دارد. البته گفته می‌شود قلعه‌نویی علاقه زیادی به ماندن بختیار دارد و از او خواسته که بماند اما رحمانی مدت‌هاست که ساز جدایی کوک کرده و می‌خواهد بعد از گرفتن کارت پایان خدمتش، به تیم دیگری برود. البته مقصد بعدی بختیار رحمانی هنوز کاملا مشخص نشده اما ظاهرا او به استقلال نزدیک‌تر است و بعد از گرفتن کارت پایان خدمتش، شاگرد پرویز مظلومی در تیم آبی پایتخت خواهد شد.

اما از لیست خروجی‌ها که بگذریم، لیست ورودی‌ها هم جذابیت‌های خاص خودش را دارد. یکی از ورودی‌ها مهدی کیانی کاپیتان سابق تراکتوری‌ها است. با بازگشت سامان نریمان‌جهان به گسترش فولاد تبریز، کیانی به تراکتور برگشت تا بار دیگر به این تیم کمک کند. با حضور کیانی در تراکتور، احتمالا کاپیتان تیم هم تغییر کند و بازوبند از ایرانپوریان بار دیگر به او برگردد.

به جز مهدی کیانی، یک بازیکن دیگر از گسترش فولاد تبریز به تراکتور رسید. او کسی نیست جز ایوب کلانتری. نکته جالب در مورد او این است که باشگاه نام کلانتری را در لیست مازاد قرار داده بود اما ظاهرا در این برهه از زمان، کلانتری می‌تواند به تراکتور کمک کند و به همین دلیل در لیست ورودی‌های این تیم قرمزپوش تبریزی قرار گرفت.

اما نکته عجیب‌تر در مورد لیست ورودی تراکتورسازی، بازگشت فرزاد حاتمی به این تیم است. حاتمی قبلا در تراکتور نتوانست چندان موفق باشد اما او از ملوان جدا شد و به تراکتور رفت تا شاید این بار موفقیت‌های زیادی با این تیم به دست بیاورد اما از همه این بازیکنان مهم‌تر، لوسیانو ادینیو است. ظاهرا باشگاه تراکتور مذاکرات خود را برای بازگشت ادینیو شروع کرده. با توجه به اینکه ادینیو هم از تراکتور خاطرات خوبی دارد، بعید نیست به زودی او به این تیم تبریزی برگردد تا گلزنی‌هایش را شروع کند.


ویدیو مرتبط :
قلعه نویی:اصالتم از قلعه نو نیشابور است

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لیست قلعه نویی در آستانه انتشار/ خروجی کم‌تعداد آبی‌پوشان



اخبار,اخبار ورزشی ,امیر قلعه‌نویی

 

اخبار ورزشی - جدایی نوری قطعی است؛
لیست قلعه نویی در آستانه انتشار/ خروجی کم‌تعداد آبی‌پوشان

سرمربی تیم استقلال فردا فهرست بازیکنان مدنظر خود را به باشگاه ارائه خواهد کرد.

امیر قلعه‌نویی صبح امروز در جلسه کمیته نقل و انتقالات باشگاه استقلال حضور پیدا کرد و علاوه بر صحبت با آندرانیک تیموریان نقاط ضعف و قوت تیمش را در این جلسه مطرح کرد.

قرار است سرمربی تیم استقلال فردا فهرست بازیکنان مدنظر خود و همچنین لیست خروجی بازیکنان را به مسئولان باشگاه ارائه کند.

تا امروز پژمان نوری از استقلال جدا شده و تیموریان نیز خواستار جدایی از این باشگاه است. با توجه به وضعیت مهدی کریمیان این بازیکن هم شاید در نیم فصل دوم در ترکیب استقلال نباشد و قلعه‌نویی تصمیم گرفته جانشینان این بازیکنان را مشخص کند.
 اخبار ورزشی - فارس