ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تمام احتمالات راه‌آهن در نقل و انتقالات


راه‌آهن جزو تیم‌هایی است که در نقل‌وانتقالات نیم فصل بیشترین لیست ورودی و خروجی را خواهد داشت.

خبرگزاری تسنیم: میثم جودکی، مدافع تیم فوتبال نفت تهران که با دریافت رضایت نامه از این باشگاه به صورت قرضی تا پایان فصل به راه‌آهن پیوست، صبح امروز قراردادش را با این تیم به ثبت رساند و با دریافت کارت بازی می‌تواند در بازی مقابل سایپا به میدان برود.

پیش از این کارت بازی چهار بازیکن دیگر به نام‌های محمد عباس‌زاده، حامد زمانی، علی پازوکی و سیدمجید حسینی به عنوان نفرات جدید راه‌آهن صادر شده بود. پازوکی، حسینی و جودکی در لیست بازیکنان زیر 21 سال هستند و جزو شش سهمیه نقل‌وانتقالات نیم فصل راه‌آهن قرار نمی‌گیرند.

از شش سهمیه مذکور تاکنون به صورت رسمی عباس‌زاده و حامد زمانی ثبت قرارداد کرده‌اند و سیدعلی فاطمی، مهدی حنیفی، محمدرضا خزایی و علیرضا رمضانی دیگر نفراتی هستند که در فهرست تارتار قرار دارند که یا با آنها توافق اولیه حاصل شده یا قرارداد داخلی امضا کرده‌اند. بازیکنانی مانند سهیل هزارجریبی و محسن آذرپاد هم همچنان در تمرینات راه‌آهن حضور دارند.

با جذب احتمالی محمدرضا خزایی دروازه‌بان آلومینیوم هرمزگان، ایگور ننزیچ در فهرست خروجی زردپوشان قرار خواهد گرفت. پیش از این حسین کریمی، مهدی جعفرپور، امین الرعایی، شفیعی و مزروعی از راه‌آهن جدا شده‌اند و حمیدرضا علی‌عسگر، محسن ایران‌نژاد و مهران قاسمی نیز به دلیل مصدومیت یا حضور در فهرست مازاد منتظر توافق با باشگاه برای جدایی هستند.

در حال حاضر برادران محمدی هم جزو نفراتی هستند که ممکن است راه‌آهن را ترک کنند. میلاد محمدی مورد توجه تیم ترک گروژنی روسیه قرار گرفته و راه‌آهنی‌ها برای انتقال مهرداد محمدی به استقلال به توافقاتی رسیده‌اند.


ویدیو مرتبط :
نقل و انتقالات دانشگاه های سراسری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

راه آهن محروم از فصل نقل و انتقالات


مدیرعامل باشگاه راه‌آهن تاکید کرد تا مشخص شدن وضعیت مالکیت تیم هرگونه نقل‌وانتقالی در این باشگاه غیر قانونی است.

خبرگزاری فارس: علیرضا رحیمی که صبح امروز با رادیو ورزش صحبت می کرد در مورد وضعیت این باشگاه قدیمی اظهار داشت: همه چیز به نظر دادستانی بستگی دارد. من همان روزی که بازی ها تمام شد به دادستانی اعلام کردم که باید هر چه زودتر وضعیت تیم مشخص شود چون فصل نقل و انتقالات تمام شود اگر مالک جدید 100 میلیارد تومان هم پول داشته باشد دیگر فایده ای ندارد و دیگر بازیکنی نیست که بخواهند جذب کنند.

وی در مورد اینکه این روزها برخی از بازیکنان این تیم از جمله رامین رضاییان در حال مذاکره با تیم های مختلف هستند اظهار داشت: با توجه به اینکه هنوز تکلیف باشگاه راه آهن از نظر مالکیت مشخص نیست هر گونه فعالیت نقل و انتقالاتی غیر قانونی است. احتمال زیاد امروز و فردا تکلیف راه آهن مشخص می شود.