ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تماس ویژه مظلومی با منصوریان


پرویز مظلومی بلافاصله بعد از پایان بازی های پنجشنبه شب لیگ و صدرنشینی استقلال با علیرضا منصوریان تماس گرفت.

خبرآنلاین: پرویز مظلومی بلافاصله بعد از پایان بازی های پنجشنبه شب لیگ و صدرنشینی استقلال با علیرضا منصوریان تماس گرفت.
 
پرویز مظلومی که تیمش در بازی با سایپا توانست 3 امتیاز شیرین بگیرد و به لطف برد شیرین نفت برای استقلالی ها در مصاف با پرسپولیس دوباره صدرنشین لیگ شد ، با خروج از کنفرانس مطبوعاتی بازی اش با علیرضا منصوریان تماس گرفت و برای پیروزی این تیم برابر پرسپولیس از او تشکر کرد و به این مربی جوان خسته نباشید گفت.

منصوریان هم که هواداران پر شماری در جمع استقلالی ها دارد ، با تشکر از مظلومی به او تاکید کرد آنها در مسیر کسب سهمیه همه تلاش شان را کردند که برنده باشند و برای استقلال در ادامه بازی های لیگ آرزوی موفقیت کرد.


ویدیو مرتبط :
اختصاصی/ گفت و گوی ویژه با منصوریان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تماس تلفنی مظلومی با مجتبی جباری



تیم فوتبال استقلال , مجتبی جباری , بازیکنان استقلال

 

سرمربی تیم فوتبال استقلال در تماس تلفنی که با مجتبی جباری داشت از وی احوالپرسی کرد.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از ایپنا، بعد از گلایه مجتبی جباری از مسئولان و بازیکنان استقلال که بعد از عمل جراحی وی نه به عیادتش رفته بودند و نه با او تماس گرفتند امروز پرویز مظلومی در تماس تلفنی که با جباری داشت از وی دلجویی کرد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در این تماس تلفنی به جباری روحیه داد و ابراز امیدواری کرد که این بازیکن زودتر بتواند بهبودی خود را به دست بیاورد و کنار استقلال حضور داشته باشد.

گفتنی است؛ پزشگاه معالج جباری هنوز تاریخ دقیق بازگشت وی به میادین فوتبال را اعلام نکرده اند.