ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تماس های مشکوک نوع شعار استقلالی ها روی سکوها را تغییر می داد



اخبار ورزشی,خبرهای ورزشی,استقلال

مسئول کانون مشوقین باشگاه استقلال گفت: «در خلال برگزاری بازی ما با نفت، تماس هایی با برخی از تماشاگران گرفته می شد.»

به گزارش جام نیـوز، غلامرضا سعادتی درباره اینکه چرا روز گذشته به وعده داده شده از سوی این کانون عمل نشد و هواداری برای اعتراض به بازیکنان و کادر فنی به محل تمرین استقلال نرفت، گفت: «در تماسی که سرپرست باشگاه با بنده داشت در این باره حرف زدیم و افشارزاده از من خواست تا این اقدام انجام نشود. ایشان اعتقاد داشت ممکن است این اقدام باعث بروز حاشیه بیشتری برای تیم شود و از این رو ما هم منصرف شدیم چون نمی خواستیم به ضرر تیم قدمی برداریم.»

وی در این باره که چه زمانی این اقدام انجام می شود توضیح داد: «صدا و پیام ما به اندازه کافی به گوش بازیکنان رسید و قرار شد هر زمان آقای افشارزاده تصمیم گرفت به محل تمرین برود ما هم کنارشان باشیم و به تمرین برویم.»

مسئول کانون مشوقین باشگاه استقلال همچنین درباره شعارهایی که در ورزشگاه علیه سرپرست باشگاه سرداده شد گفت: «با زیاد شدن شعارها علیه بیرانوند و داور بازی برای کنترل اوضاع شخصا وارد عمل شدم و روی سکوها به حرکت درآمدم تا سکوها کنترل شوند که متوجه تماس هایی با برخی از تماشاگران شدم که نوع شعارها را تغییر می داد.»

سعادتی تأکید کرد: «مشخص بود که کسی از بیرون به برخی از عوامل داخلی استادیومش خط می دهد چون به یکباره 10، 15 نفر از یک قسمت سکوها شعاری سرمی دادند و ما تا آن بخش را آرام می کردیم جمعیت دیگری آن شعار را فریاد می زدند.»
 
وی در این ارتباط که این اقدام از سوی چه کسی می توانسته باشد بیان داشت: «استقلال باشگاه بزرگ و تیم بزرگی است و خیلی ها که در این قبیل تیم ها بوده اند و مزه کار در آن را چشیده اند ممکن است که بخواهند دوباره به این مرتبه و جایگاه برگردند و البته انتخابات هم نزدیک است هر اتفاقی ممکن است.»
 
سعادتی در این باره که آیا عوامل این اقدامات شناسایی شده اند یا نه گفت: «کاملا می دانیم چه افرادی این کار را انجام داده اند و منتظر تکرار آن هستیم تا با تک تک شان برخورد کنیم.»

 

اخبار ورزشی - جام نیوز


ویدیو مرتبط :
شعار فرهاد مجیدی در بازی سایپا-استقلال و تشویق او توسط 80000 استقلالی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تغییر مشخصه‌ی موارد مشکوک در NOD32



ویروس, آنتی ویروس nod32, ویروس یاب, نرم افزارهای امنیتی

 

همان‌طور که می‌دانید آنتی ویروس NOD32 یکی از محبوب‌ترین نرم افزارهای امنیتی در میان کاربران است. اگر شما نیز از این نرم‌افزار استفاده می‌کنید حتماً با پنجره‌ی Warning - Threats Found برخورد داشته‌اید. این صفحه، پس از اسکن کامپیوتر توسط برنامه، لیستی از فایل‌های مشکوک کشف شده توسط نرم‌افزار نمایش داده می‌شود و کاربر این امکان را دارد تا برای هر فایل مشکوک یک تصمیم بگیرد، از جمله پاک‌سازی فایل و یا حذف آن. گاهی اوقات فایل‌های کشف شده توسط این نرم افزار به قدری زیاد است که مشخص کردن وضعیت تک‌تک آن‌ها وقت‌گیر است. در این ترفند قصد داریم روشی را بازگو نماییم که با استفاده از آن می‌توانید مشخصه تمام فایل‌ها را به صورت یکجا تغییر دهید و برای همه‌ی فایل‌ها یک تصمیم یکسان بگیرید.

 

بدین منظور:

پس از اسکن کامپیوتر توسط NOD32 و نمایش پنجره‌ی Warning - Threats Found، ابتدا بر روی یکی از موارد مشکوک کلیک نمایید.

 

سپس کلید ترکیبی Ctrl+A را فشار دهید تا تمام فایل‌ها انتخاب شوند.

 

همچنین اگر قصد دارید چند فایل خاص را انتخاب کنید، با نگه داشتن کلید Ctrl و انتخاب فایل‌های مورد نظر می‌توانید این کار را صورت دهید.

 

اکنون اگر قصد دارید کلیه فایل‌های مشکوک را حذف کنید بر روی یکی از موارد موجود راست کلیک کرده و گزینه Set action to Delete را انتخاب نمایید.

 

و در صورتی که قصد دارید تا فایل‌ها را از محتوای آلوده پاک کنید، گزینه Set action to Clean را انتخاب نمایید.

 

در پایان بر روی دکمه Finish کلیک کنید تا تغییرات اعمال شود.

منبع:tarfandstan.com