ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تماس مهدی رحمتی با علیرضا منصوریان


مهدی رحمتی و علیرضا منصوریان رابطه بسیار نزدیکی دارند.

خبر آنلاین: در آستانه بازی نفت تهران و الاهلی چهره های استقلالی و پرسپولیس از جمله پروین، کریم باقری، پرویز مظلومی و نکونام به حمایت از منصوریان و تیمش پرداختند.

در همین حال، مهدی رحمتی دروازه بان استقلال هم که رابطه بسیار نزدیکی با منصوریان دارد، با او تماس گرفت و گفت: «برای حمایت از تیمت به ورزشگاه می آیم.» نفتی ها امروز ساعت 19 در ورزشگاه آزادی به مصاف الاهلی امارات می روند. البته مهدی رحمتی احتمالا در اواخر بازی برای حمایت از تیم منصوریان به ورزشگاه می رود چراکه استقلال امروز ساعت 18 تمرین دارد.


ویدیو مرتبط :
‫توهین میناوند به مهدی رحمتی و علیرضا منصوریان!‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تماس شبانه علی دایی با سید مهدی رحمتی



اخبار ,اخبار ورزشی ,تماس شبانه علی دایی با سید مهدی رحمتی

 

اخبار ورزشی - تماس شبانه علی دایی با سید مهدی رحمتی

صحبت های دروازه بان استقلال در برنامه ورزش از نگاه دو همه بینندگان این برنامه را تحت تاثیر خود قرار داد.

پس از حضور سیدمهدی رحمتی در برنامه شب گذشته ورزش از نگاه دو و صحبت‌های این بازیكن، هواداران واكنش‌های مختلفی به این موضوع نشان دادند و عده‌ای تحت تاثیر اشك‌های سید قرار گرفتند و از ناحقی در تیم ملی گفتند، عده‌ای هم معتقد بودند او تیم را در سخت‌ترین شرایط تنها گذاشته و نباید به جمع شاگردان كی‌روش اضافه شود.

 پس از این برنامه، علی دایی و و محمد دادكان با این دروازه بان خوب كشورمان تماس گرفتند و به او دلداری دادند. رحمتی هم ضمن تشكر از آنهایی كه به یادش بودند، برای تیم ملی آرزوی موفقیت كرد.
اخبار ورزشی - بانک ورزش