ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تماس علی دایی با رود گولیت برای خرید بازیکن جوان/سانتوس با ذوب آهن تمدید کرد



اخبار ,اخبار ورزشی ,تماس علی دایی با رود گولیت

 

اخبار ورزشی - تماس علی دایی با رود گولیت برای خرید بازیکن جوان

تعطیلات علی دایی در اروپا، شائبه های زیادی را در خصوص مذاکرات او برای جذب بازیکن خارجی برای پرسپولیس به وجود آورده است.

بر خلاف این حرف و حدیث ها، دایی تنها برای خرید بازیکنان جوان با رود گولیت تماس داشته است.

 لیست بزرگسال پرسپولیس تنها یک جای خالی برای بازیکنان خارجی دارد و این مربی تنها در صورتی دست روی بازیکنان بالای 23 سال خارجی خواهد گذاشت که بتواند یک بازیساز خوب را به فوتبال ایران بیاورد.

 نیلسون. سیدجلال. بنگر. ماهینی. پولادی. میثم حسینی. حقیقی. کفشگری. علی عسگر. خلعتبری. عباس زاده و دغاغله، 12 بازیکن بزرگسالی هستند که علی دایی قصد دارد آن ها را در تیم نگه دارد.

 او همچنین نام 5 بازیکن لیگ برتری را برای خرید به باشگاه داده که اگر پرسپولیس موفق به جذب شان نشود و جایگزینی از تیم های دیگر برای شان پیدا نکنند، به جای شان از بازیکنان لیست مازاد استفاده می شود تا تعداد مهره های بزرگسال سرخپوشان به عدد 17 برسد.  با توجه به قوانین، هر باشگاه در این فصل تنها می تواند 18 بازیکن بالای 23 سال داشته باشد و این به معناست که این لیست تنها یک جای خالی برای بازیکن خارجی بالای 23 سال دارد. پیام صادقیان. عالیشاه. فرشاد قاسمی. امیر عابدزاده. طارمی و خانزاده بازیکنان زیر 23 سال تیم اصلی پرسپولیس هستند.

----------------------------------

 

 اخبار ورزشی - سانتوس با ذوب آهن تمدید کرد

قرارداد کارلوس سانتوز با تیم فوتبال ذوب آهن تمدید شد.

به نقل از سایت ذوب آهن، با نظر یحیی گل محمدی، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان و پیشنهاد وی برای تمدید قرارداد کارلوس سانتوز بازیکن فصل گذشته این تیم، قرارداد این بازیکن برزیلی برای یک سال دیگر با تیم فوتبال ذوب آهن تمدید شد.

کارلوس که سال گذشته و در نیم فصل به ترکیب تیم اضافه شده بود، پس از اینکه از لحاظ فنی و اخلاقی نظر لوکا، تقوی و کریمی سه سرمربی فصل گذشته ذوبی ها را جلب کرده بود، این بار مورد توجه گل محمدی قرار گرفت تا برای یک فصل دیگر برای ذوبی ها به میدان برود.

 

----------------------------------

 

 اخبار ورزشی - واکنش مهاجم سایپا به شایعه استقلالی شدنش

بازیکن تیم فوتبال سایپا گفت: تا روز دوشنبه تیم فصل آینده‌ام را انتخاب خواهم کرد.

سجاد شهباززاده در مورد شایعه استقلالی ‌شدنش گفت: تعجب می‌کنم که این اخبار از کجا منتشر می‌شود. من هنوز تیم فصل آینده‌ام را انتخاب نکرده‌ام.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود با ذوب آهن و سپاهان هم مذاکراتی انجام داده، گفت: من حداکثر تا سه روز دیگر تیم فصل آینده‌ام را انتخاب می‌کنم و همه خیال‌شان راحت خواهد شد. دوشنبه تیم من مشخص می‌شود.

شهباززاده در مورد میزان احتمال ماندنش در سایپا گفت: احتمال ماندنم در تیم سایپا هم هست.
اخبار ورزشی - آی اسپرت ,تابناک,فارس

 


ویدیو مرتبط :
گل دوم ذوب آهن به پرسپولیس توسط کارلو سانتوس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دردسر جدید علی دایی/شرط بازیکن جوان برای پیوستن به پرسپولیس



اخبار,اخبار ورزشی,فوتبال ایران


 اخبار ورزشی - دردسر جدید علی دایی برای جذب بازیکن جدید

تابلو افتتاح ساختمان پرسپولیس با تلاش محمد دادکان در باشگاه مجددا نصب شد.

 حدود 9 ماه پیش بود که تابلویی که حدود 4 سال در باشگاه پرسپولیس نصب شده بود و روی آن نوشته شده بود که با همت محمد دادکان ساختمان باشگاه پرسپولیس خریداری شده از طبقه اول این باشگاه برداشته شد اما با تلاش مسئولان حال حاضر باشگاه و در اقدامی جالب این تابلو را مجددا به جایگاه خود برگرداندند و در طبقه اول باشگاه نصب کردند.

بر روی این تابلو از زحمات دادکان بابت خرید ساختمان باشگاه پرسپولیس تقدیر و تشکر شده است.

*خبر دیگر از قرمزپوشان اینکه علی دایی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که لیست خود را برای فصل آینده و حضور پرقدرت در آسیا آماده کرده بود با اعلام قانون جدید سازمان لیگ برای جذب بازیکنان دچار مشکل شده است.
 
این در شرایطی است که علی دایی امسال هم اعتقاد فراوانی به بها دادن به جوانان دارد و این موضوع را بارها تاکید کرده به همین دلیل سرمربی قرمزپوشان تغییرات کوچکی در لیست خود انجام داده و قرار است به زودی این لیست را به باشگاه تحویل دهد.

این در شرایطی است که سازمان لیگ اعلام کرده که 18 بازیکن بزرگسال و 11 بازیکن جوان می‌توانند در فصل جاری برای هر تیم به میدان بروند و معلوم نیست بازیکنانی که با پرسپولیس قرارداد دارند برایشان چه اتفاقی خواهد افتاد.
 
                                                ....................................


 شرط بازیکن جوان برای پیوستن به پرسپولیس/دایی به دنبال مهاجم؛ انصاری فرد برمی‌گردد؟
بازیکن جوان پرسپولیس که به طور قرضی از این تیم جدا شد، برای بازگشت شرط گذاشت.
 
 میلاد غریبی پس از درخشش در سایپا به پرسپولیس پیوست اما نتوانست نظر دایی را جلب کند و در نقل و انتقالات نیم فصل گذشته به طور قرضی راهی ذوب آهن شد.


دایی اعلام کرده غریبی باید برای فصل جدید به پرسپولیس برگردد اما این بازیکن جوان تاکید کرده در صورتی علاقمند به بازگشت است که نیمکت نشین نباشد و با توجه به احتمال ادامه حضور نفراتی مثل خلعتبری، صادقیان و احتمالا مسلمان، غریبی شانسی برای حضور در ترکیب اصلی نخواهد داشت.

احتمال دارد پرسپولیسی ها در خصوص معاوضه غریبی با مسلمان با ذوب آهنی ها وارد مذاکرده شده و با پرداخت مبلغی این معاوضه را انجام دهند.

از سوی دیگر با توجه به این مسئله و جدایی محتمل نفراتی مثل سیدصالحی و حاتمی، دایی برای فصل جدید به دنبال جذب یک مهاجم است و شایعه شده ممکن است این مهاجم، کریم انصاری فرد باشد.
 اخبار ورزشی - فارس ,نامه