ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تلاش مورینیو برای جذب ستاره رئال مادرید


سرمربی احتمالی فصل آینده یونایتد قصد دارد ستاره رئال را راهی الدترافورد کند.

ورزش سه: سرمربی احتمالی فصل آینده یونایتد قصد دارد ستاره رئال را راهی الدترافورد کند.

حضور قریب الوقوع ژوزه مورینیو به عنوان سرمربی منچستریونایتد باعث شده تا بعضی بازیکنان سابق این مربی از گزینه های احتمالی او در یونایتد عنوان شوند.

یک منبع انگلیسی مدعی شد که کریم بنزما، مهاجم رئال مادرید، یکی از این گزینه ها است و مورینیو نام او را در لیست خرید تابستانی اش برای یونایتد قرار داده است. هر چند جذب این بازیکن با توجه به علاقه زین الدین زیدان و فلورنتینو پرز به او، بسیار دشوار به نظر می رسد.

از طرفی زلاتان ابراهیموویچ نیز به عنوان یکی از گزینه های احتمالی مورینیو در یونایتد نام برده می شود و انتظار می رود در نهایت یکی از این دو بازیکن راهی الدترافورد شوند.


ویدیو مرتبط :
حرکات خاص مورینیو در رئال مادرید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تلاش رئال مادرید برای جذب اتوئو


با توجه به اینکه باشگاه آنژی ماخاچ کالا برای پرداخت دستمزد ساموئل اتوئو مهاجم کامرونی این تیم به مشکل برخورده است این بازیکن در مهلت نقل و انتقالات ظاهرا به رئال مادرید پیشنهاد شده است.

خبرگزاری مهر: با توجه به اینکه باشگاه آنژی ماخاچ کالا برای پرداخت دستمزد ساموئل اتوئو مهاجم کامرونی این تیم به مشکل برخورده است این بازیکن در مهلت نقل و انتقالات ظاهرا به رئال مادرید پیشنهاد شده است.

 مهاجم پیشین بارسلونا که سابقه بازی در رئال مادرید را دارد هم اکنون با دستمزد سالانه 20 میلیون یورو یکی از پردرآمدترین بازیکنان فوتبال جهان است.

ظاهرا آنژی دیگر توان پرداخت چنین دستمزدی به اتوئو ندارد و مدیربرنامه های این بازیکن به دنبال تیم جدیدی برای اوست.

ژوزه مورینیو که در اینتر با اتوئو کار کرده است به نظر مشتری اصلی این بازیکن است و می خواهد او را به چلسی ببرد اما روزنامه اسپانیایی اسپورت روز گذشته در گزارشی اعلام کرد رئال مادرید نیز برای جذب اتوئو دست به کار شده و پیشنهادی برای به خدمت گرفتن او ارائه کرده است.