ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تلاش لوئیس فیگو برای جلب آرا


بازیکن اسطوره‌ای فوتبال پرتغال برای کسب حمایت پرجمعیت‌ترین کشور جهان جهت انتخابات ریاست فیفا راهی چین می‌شود.

خبرگزاری فارس: «لوئیس فیگو» فردا (سه‌شنبه) به کشور چین سفر می‌کند و به مدت 3 روز در پرجمعیت‌ترین کشور جهان اقامت خواهد داشت. این چهره بزرگ و اسطوره‌ای پرتغالی‌ها که نامزد ریاست فدراسیون جهانی فوتبال «فیفا» شده ، این سفر را به 2 منظور انجام خواهد داد.

ابتدا می‌خواهد به امور آکادمی خود در شهر کانتون رسیدگی کند. همچنین با مقامات فدراسیون فوتبال چین برای کسب حمایت جهت انتخابات ریاست فیفا رایزنی کند.

وی که در انتخابات آینده فیفا مجبور است با سپ بلاتر، رئیس سوئیسی کنونی این سازمان، میشل فان‌پراگ، رئیس فدراسیون فوتبال هلند، علی بن‌الحسین، رئیس فدراسیون فوتبال اردن و یکی از معاون‌های بلاتر در تاریخ 29 مه رقابت کند، باور دارد در صورت جلب توجه چینی‌ها،‌می‌تواند از حمایت چند فدراسیون دیگر آسیایی نیز برخوردار شود.

مهاجم و کاپیتان اسبق پرتغال در شرایط کنونی از حمایت رسمی فدراسیون‌های دانمارک،‌مونته‌نگرو، لهستان، مقدونیه،‌لوگزامبورگ و پرتغال برخوردار است.


ویدیو مرتبط :
لوئیس فیگو کاندیدای ریاست فیفا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فرماندار تهران:تلاش می‌کنیم شمارش آرای ریاست جمهوری در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شود/آغاز شمارش آرا در مشهد، کرمان...



شمارش آرای ریاست جمهوری,نتایج انتخابات

فرماندار تهران:تلاش می‌کنیم شمارش آرای ریاست جمهوری در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شود

رییس ستاد انتخابات شهر تهران، اعلام کرد که تلاش می‌کنیم شمارش آرای ریاست جمهوری در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شود.

سعید احمدی‌شهرکی رییس ستاد انتخاباتی شهر تهران با اعلام این خبر که مهلت قانونی اخذ رای به پایان رسیده است، خاطرنشان کرد: صرفا در شعبی که در آنها رای‌دهندگان حضور دارند، عوامل اجرایی انتخابات موظفند آرای این افراد را اخذ کرده و زمانی که هیچ‌کس در شعب اخذ رای جهت رای دادن حضور نداشت، می‌توانند شمارش آرا را آغاز کنند.

وی با بیان این که تاکنون تعداد زیادی از صندوق‌های موجود در شهر تهران شمارش خود را آغاز نکرده‌اند، گفت: به شعبی که در آنها هیچ رای‌دهنده‌ای وجود ندارد، اجازه آغاز مقدمات برای شمارش اخذ رای داده شده است.

وی با بیان این‌که در سطح شهر تهران 20 مخزن تجمیع آرا وجود دارد، گفت: آرای اخذ شده در نواحی این 20 منطقه پس از شمارش در این شعب به این مناطق ارسال می‌شود. این مناطق نیز پس از تجمیع این آرا، قبل از ارسال صندوق‌های رای به فرمانداری یک صورتجلسه‌ای از آرای تجمیع شده را جهت کنترل به فرمانداری گزارش می‌دهند.

شهرکی با بیان این‌که از سوی این مناطق صورتجلسه‌هایی به شورای نگهبان و وزارت کشور نیز ارسال می‌گردد، گفت: در زمان تجمیع آرای این مناطق در محل فرمانداری، به طور همزمان این آرا در شورای نگهبان نیز تجمیع می‌گردد که سپس در جلسه‌ای رسمی که از سوی فرمانداری و شورای نگهبان تشکیل می‌شود نیز این آرا تجمیع شده و چنانچه اختلافی در آنها وجود نداشته باشد، این آرا توسط رییس مرکز حوزه انتخابیه یعنی شخص فرماندار به وزارت کشور اعلام می‌گردد.

وی ادامه داد: پس از ارسال این صورتجلسه‌ها به وزارت کشور و پس از انجام توافقات نهایی آمار نهایی اعلام می‌گردد.

وی در پایان با بیان این‌که تلاش می‌کنیم نتایج انتخابات ریاست جمهوری در کوتاه‌ترین زمان به عموم برسانیم خاطرنشان کرد: ما تلاش داریم به دلیل اینکه شمارش آرای شورای شهر و روستا را نیز در برنامه خود قرار داده‌ایم، شمارش آرای ریاست جمهوری را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام دهیم. 

 

آغاز شمارش آرا در مشهد، کرمان، فیروزکوه و دماوند

حسن موحدیان فرماندار مشهد در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات فرمانداری مشهد، اظهار داشت: با پایان یافتن ساعات اخذ رای، شمارش آرا در ستاد انتخابات مشهد آغاز شد.

وی افزود: اولویت شمارش آراء با انتخابات ریاست‌جمهوری است و تا قبل از ساعت 6 صبح فردا نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری در حوزه انتخابیه مشهد اعلام می‌شود.

با پایان مدت زمان رای‌گیری، شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی و شهر و روستا در شهرستان‌های استان کرمان آغاز شده است.

محمود سام‌نژاد فرماندار نرماشیر در همین رابطه اظهار داشت‌: کار رای‌گیری در نرماشیر به پایان رسیده و لحظاتی است که شمارش آرا‌ آغاز شده است.

همچنین فرماندار شهرستان فیروزکوه اعلام کرد: شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری، شوراها و مجلس در شهرستان فیروزکوه آغاز شد.

بر همین اساس با دستور استاندار کرمان مهلت رأی دادن به انتخابات پایان یافت و شمارش آرای صندوق‌های رأی آغاز شده است.

فرماندار شهرستان دماوند نیز از آغاز شمارش آرای انتخاباتی در شهرستان دماوند خبر داد و حضور مردم این شهرستان در پای صندوق‏های اخذ رای را بسیار گرم توصیف کرد.

ایسنا/فارس