ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تلاش روپایی زن اسلامشهری برای ثبت رکورد


یک ورزشکار تلاش خود را برای ثبت رکورد جدید روپایی آغاز کرد.

خبرگزاری تسنیم: یک ورزشکار تلاش خود را برای ثبت رکورد جدید روپایی آغاز کرد.

حسن ولی‌پور روپایی‌زن اسلامشهری برای ثبت رکورد جدید روپایی ایران کارش را از ساعت 7 صبح امروز شروع کرد. این ورزشکار در حضور داوران کمیته ثبت رکورد‌ها به کمک 4 مربی برای شکستن رکورد روپایی ایران که 14 ساعت بوده یک سال تمرین داشته است.

این رکوردگیری با حضور 2 داور و پزشک و آمبولانس از ساعت 7 صبح امروز در سالن ورزشی امام خمینی(ره) اسلامشهر آغاز شده است. وی در حین روپایی‌زدن در خصوص تمریناتش گفت: در تمرینات 21 ساعت روپایی‌ زدم و مشکلی نداشتم و این رکورد را برای چندین بار تکرار کردم و در حال حاضر در اوج آمادگی به سر می‌برم و مشکلی برای ثبت رکورد 24 ساعته ندارم.

تیم پزشکی حاضر در محل انجام رکوردگیری هم اعلام کرد که در ساعت هفتم رکوردگیری شرایط عمومی ورزشکار خوب بود و در تایم استراحت که 5 دقیقه در هر ساعت است مرتب فشار خون و ضربان قلب ورزشکار چک شده و تاکنون مشکلی نداشته است.


ویدیو مرتبط :
سوتی عجیب در هنگام ثبت رکورد روپایی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اندام جدید زن، رکورد جهانی ثبت کرد! + عکس



 

زنی که 200 کیلو وزن کم کرده است تا خود را از مرگ نجات دهد به عنوان برترین زن سال 2011 در زمینه لاغری شناخته شد. کارول رایت 54 ساله زنی است که حدود 300 کیلو وزن داشته است و حتی قادر نبوده است که کارهای شخصی اش نظیر پوشیدن کفش و لباس شستن و حتی بالارفتن از پله را انجام دهد.

 

او تنها در طی دوسال موفق شد نزدیک 200 کیلوگرم وزن کم کند و 12 سایز از دور کمر خود را کاهش دهد. او میگوید روند چاقی اش زمانی شروع شد که به عنوان کارگر یک ساندویچی مشغول کار شد. او میگوید از وقتی یادم می آید همه مرا کارول چاق خطاب می کردند. به خاطر سایز بالای لباسم همه مرا مسخره میکردند.

او اضافه میکند بارها تصمیم به کاهش وزنم گرفتم اما دوباره خوردن را شروع کردم. از سال 2007 ناگهان روند چاق شدنم سریع شد و کنترلش از دست من خارج گشت به طوریکه به خاطر درد زانوهایم زمین گیر شدم و وقتی به دکتر مراجعه کردم گفت اگر این روند ادامه یابد تا دو سال آینده مرگ در انتظارت خواهد بود.

او به قدری چاق بود که در طی یک سال تنها توانست 4 بار از خانه خارج شود اما به خاطر نجات از مرگ طی دوسال خود را چنان لاغر کرد که تعجب همگان را برانگیخت. او می گوید بعد از سالها تازه احساس میکنم انسان نرمالی هستم.../روزنگار


مطالب جالب و خواندنی

 

 

مطالب جالب و خواندنی