ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تلاش دوباره منچستریونایتد برای جذب بیل


منچستریونایتد قصد دارد بار دیگر برای جذب گرث بیل، ستاره ی ولزی رئال مادرید با 120 میلیون پوند تلاش کند.

ورزش سه: یونایتد از اوایل فصل تلاش زیادی برای جذب بیل انجام داده است ولی هر بار یا توسط بیل یا باشگاه رئال مادرید، پیشنهاد شیاطین سرخ رد شده است. به گزارش "دیلی اکسپرس"، رئال تنها در صورتی حاضر به فروش بیل خواهد شد که داوید دخیا، دروازه بان یونایتد به عنوان بخشی از قرارداد راهی مادرید شود. با این حال، یونایتد امیدوار است که دخیا که درخشش فوق‌العاده ای در نیم فصل اول لیگ برتر داشت، در منچستر ماندنی شود.

گفته می‌شود که دخیا، تیمی که در آن بازی خواهد کرد را به پول ترجیح می‌دهد و از همین حیث، منچستر کار سختی پیش رو دارد. یونایتدی ها پیشنهاد دستمزد هفته ای 200 هزار پوند به دخیا ارائه دادند ولی او قصد دارد بار دیگر به مادرید بازگردد، جایی که فوتبالش را به همراه اتلتیکو در انجا شروع کرد. به همین دلیل، یونایتد بار دیگر جذب گرث بیل را شروع کرده و در حال مذاکره برای به خدمت گرفتن اوست.


ویدیو مرتبط :
تلاش وهابیت برای جذب شیعیان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تلاش دوباره فن خال برای جذب بیل


سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد سعی دارد بار دیگر بخت خود را برای خرید ساده ولزی رئال مادرید بیازماید.

باشگاه خبرنگاران: روزنامه پیپل انگلیس مدعی شده است که سرمربی هلندی شیاطین سرخ قصد دارد بار دیگری برای جذب گرت بیل هافبک ارزشمند رئال مادرید اقدام کند.
 
فن خال اذعان کرده است که قبل از پایان فصل نقل و انتقالات تابستانی یک "سورپرایز" برای هواداران دارد و این بدان معنا است که گران قیمت‌ترین بازیکن جهان ممکن است به اولدترافورد بپیوندد.
 
منچستریونایتد تایید کرده است که گرت بیل که رئال برای او 95 میلیون پوند قیمت گذاشته در فهرست خرید این تیم قرار دارد.