ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تلاش اتلتیکومادرید برای آشتی با فیفا


مدیرعامل باشگاه اتلتیکومادرید با حضور در مجامع بین المللی ورزشی سعی در لغو محکومیت باشگاهش دارد.

خبرگزاری فارس: انریکه سرزو مدیرعامل باشگاه اتلتیکومادرید بر این باور است که فیفا باید به گذشته برگردد و کمی بیشتر به کاری که کرده فکر کند.

وی در نشست خبری امروز خود در جمع میهمانان بین المللی باشگاه اتلتیکومادرید گفت: محرومیت شدید ما در حکم ناعادلانه فیفا بسیار عجیب است اما اگر فکر می‌کنید قرار است کنار بکشیم یا با دنیای فوتبال قهر کنیم، کاملا در اشتباه هستید. ما به قانون احترام می‌گذاریم اما تلاشمان را برای رهایی از این محکومیت خواهیم کرد.

وی درباره انتقال ثروت باشگاهش از بورس مادرید و زوریخ به وال استریت آمریکا گفت: این ماجرا ربطی به فیفا ندارد، من به عنوان منتخب هواداران اتلتیکومادرید ثروت باشگاه را هر جایی که صلاح بدانم منتقل می‌کنم و در این رابطه با هیات امنا کاملا در ارتباط و هماهنگ هستم. قرار نیست با فیفا مقابله به مثل کنیم و مطمئن هستم که فیفا به زودی تصمیم بهتری در قبال ما خواهد گرفت.


ویدیو مرتبط :
انتقاد تروریست ها از تلاش "جیش الاسلام" برای آشتی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش داوود احمدی نژاد به تلاش برای آشتی دادن او با مشایی و محمود احمدی نژاد



اخبار ,اخبار سیاسی ,واکنش داوود احمدی نژاد  به تلاش برای آشتی دادن او با مشایی و محمود احمدی نژاد

 

اخبار سیاسی - واکنش داوود احمدی نژاد به تلاش برای آشتی دادن او با مشایی و محمود احمدی نژاد

برادر احمدی نژاد: جریان مشایی مرده است /ریشه اختلاف من و مشایی در دین خدا است

برادر رییس پیشین دولت اما حکایت آشتی دادنش با مشایی را تکذیب می کند و معتقد است ان افراد که با دین خدا زاویه دارند نباید کمرنگ که باید حذف شوند.

"تطهیر مشایی " پروژه انتخاباتی یاران غار محمود احمدی نژاد است.آن ها می خواهند با آشتی دادن "مشایی" و برادر محمود احمدی نژاد" و خارج کردن داوود خانواده احمدی نژاد که یکی از سرداران جبهه مخالفان محمود است را به جمع خود بازگردانند.

محمود احمدی نژاد که سال ها در حمایت از مشایی سنگ تمام گذاشت حالا امید دارد  با کم رنگ کردن نقش "چشم اسفندیار" خود، برای رسیدن به "بهارستان" حمایت پدران معنوی این محافظه کاران را دوباره به دست آورد. او مدت هاست برنامه خود را با جدیت آغاز کرده است. در یکی از دیدارهای فروردین او، آیت الله مهدوی کنی هم به کنایه گفته بود :"قبلا کمتر پیش ما می‌آمدی اما اخیرا بیشتر به ما سر می‌زنی"

"راه بهار، از بهارستان می گذرد"  شعار جدید "احمدی نژادی ها" است. حالا که اسفندیارشان از حضور در انتخابات بازماند و جلیلی در انتخابات ریاست جمهوری تنها 4 میلیون از آرا را کسب کرده، چشم به انتخابات مجلس و بازگشت به قدرت دوخته اند.

چند ماه بعد از این که محمود احمدی نژاد "پاستور" را تحویل داد و راهی "نارمک" شد حلقه همراهانش هم تنگ تر شد و برنامه های غیر رسمی انتخاباتی او در سکوت رسانه ای پیش رفت. سایت مشرق اما دیروز از شروع رایزنی های "احمدی نژادی ها " با سران اصولگرا خبر داده است. اصولگرایانی که بعد از اتمام 8 سال ریاست محمود احمدی نژاد تازه یک به یک لب می گشایند و از ناسازگاریشان با رییس دولت نهم و دهم می گویند. به گزارش سایت مشرق آن ها قصد دارند در تریبون های مطبوعاتیشان از رییس قوه مقننه و قوه قضاییه انتقاد نکنند و حضور افرادی که در افکار عمومی حساسیت ایجاد می کند را کم رنگ کنند.

برادر رییس پیشین دولت اما حکایت آشتی دادنش با مشایی را تکذیب می کند و به تدبیر می گوید آن افراد که با دین خدا زاویه  دارند نباید کمرنگ که باید حذف شوند.

 برخی رسانه ها ادعا کرده اند که تیم آقای احمدی نژاد قرار است مراسمی ترتیب دهند تا شما را با آقای مشایی آشتی دهند؟
این خبر صحت ندارد.

 در حقیقت گفته شده است که می خواهند با این کار به نوعی آقای مشایی را در اذهان عمومی تطهیر کنند؟
من اصلا صحت چنین اخباری را تایید نمی کنم و حتی اگر چنین جلسه ای هم تشکیل شود در این جلسه شرکت نخواهم کرد .

 شما در جلسات انتخاباتی  احمدی نژاد و نزدیکانشان که بعد از انتخابات تشکیل می شده تا به حال  شرکت کرده اید؟
خیر،شما چرا به دنبال جریان مرده هستید؟ جریان مشایی مرده و تمام شده است.

 همچنان در حلقه اطرافیانشان حضور پیدا نمی کنید؟
من هیچ ارتباطی با آن ها ندارم.

 با توجه به این که احمدی نژاد و نزدیکانشان برنامه ریزی برای فعالیت های انتخاباتی شان را شروع کرده اند  شما فکر می کنید با توجه به عملکرد این جریان در 8 سال گذشته این برنامه ها به نتیجه خواهد رسید؟
ممکن است اتفاق بیفتد. یک روز مردم اصلاح طلبان را ریختند بیرون بعد هم خودشان دوباره آن ها را بر گرداندند.

 یاران  احمدی نژاد برنامه هایی ترتیب داده اند تا با سران اصولگرا دیدار ها و رایزنی هایی را درباره انتخابات مجلس شروع کنند فکر می کنید آن ها می توانند دوباره توجه اصولگرایان را به خود جلب کنند تا حمایتشان را در انتخابات مجلس داشته باشند؟
افکار مردم در طول انقلاب فراز و نشیب داشته است. ممکن است این اتفاق دوباره تکرار شود .

 

ریشه مشکل شما با آقای مشایی در چه هست؟
ریشه اختلاف من و مشایی در دین خدا است.

 فکر می کنید انتساب جریان انحرافی به  مشایی و اطرافیانشان به دلیل زاویه داشتن آن ها با دین است؟
آن چه که توسط این افراد مطرح شد با دین و انقلاب و خدا و پیغمبر زاویه داشت.

 با توجه به این که مشایی همچنان از نزدیکان احمدی نژاد هستند اذهان عمومی به سمت طیف آن ها گرایش پیدا خواهد کرد؟
مهم نیست که این افراد هنوز به هم نزدیک هستند یا نه.دنیای اسلام دنیای بصیرت است.مردم باید بصیرت داشته باشند .باید برای رسیدن به مدینه فاضله و قیامت حضور درستی داشته باشند. این فراز و نشیب ها در طول تاریخ بشر بوده هنوز هم هست.

شما در چه شرایطی با تیم انتخاباتی احمدی نژاد همراه می شوید؟
من اصلا هیچ همراهی با تیم مشایی و احمدی نژاد نخواهم داشت.

حتی اگر تصمیم این تیم بر این باشد که حضور مشایی و افراد دیگری که حساسیت ایجاد می کنند کم رنگ بشود؟
کم رنگ شدن معنایی ندارد. حذف معنا دارد. اگر حذف شود ان شا الله که ما هم وظیفه مان را انجام می دهیم.

 الان تنها نقطه اختلاف شما با برادرتان  مشایی است یا رویکردهای شما در مورد مسایل سیاسی و مدیریتی هم متفاوت است؟اصلا شما 8 سال گذشته را قابل نقد می دانید؟
همه این مسائل تاثیر گذار است. هم  مساله مشایی و هم اتاق فکر این طیف مهم است. اگر مشایی از این تیم حذف شود خیلی چیزها درست می شود.

 یعنی فکر می کنید برای افکار عمومی تنها موضوح حمایت احمدی نژاد از مشایی مطرح است و رویکرد مدیریتی ایشان نسبت به کشور مورد نقد نیست؟
البته دوباره تاکید می کنم که این موضوع هم تاثیر گذار است در حقیقت اتاق فکر این تیم در افکار عمومی تاثیر زیادی دارد اما موضوع حمایت از مشایی هم بسیار مهم است اگر این افراد طرد و حذف شوند رویکردهای مدیریتی این تیم هم عوض خواهد شد.

 اگر این اتفاق نیفتد پیش بینی شما از نتایج مجلس آینده چیست؟
اگر این افراد حذف نشوند من که همان فکر و برخوردی که قبلا داشتم را پیش می گیرم و بعید می دانم مردم هم به این جریان رای دهند و در این رقابت پیروز شوند.

اخبار سیاسی - تدبیر