ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تقویت عضلات پهلو و آب کردن چربی های پهلو



تقویت عضلات پهلو,تمرینات ورزشی با دمبل,آب کردن چربی های پهلو

تقویت عضلات پهلو و آب کردن چربی های پهلو
هنگامی که می خواهید عضلات پهلو را تقویت کنید،چربی های پهلو را بسوزانید و شکم خود را عضلانی کنید،کار سختی را در پیش رو دارید چرا که بیشتر فعالیت ها و حرکات شکم را روی قسمت میانی شکم انجام می دهید !
این تمرینات که توسط برناردوکاپولا طراحی شده است،گذشته از فرم دادن و تقویت عضلات پهلو ، موجب درگیر کردن عضلات باسن و قسمت تحتانی پشت نیز می شود.این تمرینات را دو یه سه بار در هفته و هر حرکت را در ۳ یا ۴ ست انجام دهید.استراحت بین هر ست ۳۰ ثانیه.


۱-دمبل خم جانبی

 

تقویت عضلات پهلو,تمرینات ورزشی با دمبل,آب کردن چربی های پهلو

 

یک جفت دمبل را نگه دارید؛با دستانی صاف و کشیده، بدون چرخش بالاتنه؛ به آرامی به طرف چپ خم شوید،تا آنجا که دست شما به مقابل زانو برسد.سپس به آرامی به موقعیت اول برگردید.همین حرکت را برای طرف راست انجام دهید.این حرکت را برای هر طرف ۱۰بار انجام دهید.


۲-ثابت ایستادن و چرخش بالاتنه

 

تقویت عضلات پهلو,تمرینات ورزشی با دمبل,آب کردن چربی های پهلو

 
صاف بایستید و و پاهارا به اندازه عرض لگن از هم جا کنید،یک دمبل را با هر دوست در مقابل خود بگیرید. بالاتنه خود را به آرامی به طرف چپ بدن بچرخانید. سپس به موقعیت اول برگردید و چرخش را به طرف راست نیز انجام دهید.این حرکت را ۱۰بار تکرار کنید.


۳-گسترش موقعیت

 

تقویت عضلات پهلو,تمرینات ورزشی با دمبل,آب کردن چربی های پهلو

 
یک دمبل را در دست گرفته و بالا تر از سطح شانه در بالای سر سمت شانه راست قرار دهید،و پای چپ خود را رو ینوک پا به صورت کشیده قرار دهید.در یک حرکت همزمان دست ها را به طرف زانوی چپ حرکت دهید تا مقابل سینه و همچنین زانو را به طرف کمر متمایل به سمت راست حرکت دهید، سپس به موقعیت اول برگردید، این حرکت را نیز برای طرف راست انجام دهید. تکرار حرکت برای هر طرف ۱۰ تکرار.


۴- حرکت معکوس دمبل (چرخش به بالا و پایین)

 

تقویت عضلات پهلو,تمرینات ورزشی با دمبل,آب کردن چربی های پهلو

 
پاها را به اندازه عرض لگن باز کنید،یک دمبل را با هر دو دست گرفته و خارج از بدن در مقابل ران سمت چپ قرار دهید.سپس به آرامی به طرف راست و رو به بالا بدن را چرخش دهید.سپس به موقعیت اول برگردید، این حرکت را برای طرف مقابل نیز انجام دهید، برای هر طرف ۱۰ تکرار


۵-چرخاندن دمبل در حالت خمیده- (مورب )

 

تقویت عضلات پهلو,تمرینات ورزشی با دمبل,آب کردن چربی های پهلو

 
صاف بایستید و پاها را به اندازه عرض شانه از هم دور کنید. در حالی که دو دمبل در دست دارید.سر ، باسن و زانو را بدون حرکت نگه دارید(قفل کنید)سپس با انجام عمل دم، بالاتنه را خم کرده و آن را به سمت راست چرخش دهید تا زمانی که دمبل به پای راست برسد و آن را لمس کند.به موقعیت اول برگردید و عمل بازدم را انجام دهید. سپس حرکت را برای طرف چپ نیز انجام دهید. این حرکت را برای هر طرف از ۲۵ تا ۵۰ تکرار انجام دهید.


۶-هالتر خم جانبی (مورب)

 

تقویت عضلات پهلو,تمرینات ورزشی با دمبل,آب کردن چربی های پهلو

 

پاها را به اندازه عرض شانه از هم دور کنید،هالتر را بر روی شانه ها یتان قرار دهید سپس در حالی که پشت را صاف نگه داشته اید؛ به طرف راست خم شوید تا آنجا که می توانید، و حرکت را برای سمت چپ نیز تکرار کنید. این حرکت را می توانید به صورت نشسته نیز انجام دهید، عمل دم در حرکت به سمت راست و عمل بازدم در حرکت به سمت چپ، این حرکت را برای هر طرف از ۲۵ تا ۵۰ تکرار انجام دهید.
منبع : elmevarzesh.com


ویدیو مرتبط :
تقویت عضلات شکم و پهلو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آب كردن چربی‌های پهلو با این حرکات


بهتر است برای خلاص شدن از شر چربی‌هایی كه در ناحیه پهلو جمع شده و عین دستگیره شده‌اند (!) و موقع پوشیدن لباس (حتی لباس‌های نه‌چندان چسبان) حسابی خودنمایی می‌كنند، زودتر فكری كنید تا بتوانید با خیال راحت لباس مورد علاقه‌تان را بپوشید.


بهتر است برای خلاص شدن از شر چربی‌هایی كه در ناحیه پهلو جمع شده و عین دستگیره شده‌اند (!) و موقع پوشیدن لباس (حتی لباس‌های نه‌چندان چسبان) حسابی خودنمایی می‌كنند، زودتر فكری كنید تا بتوانید با خیال راحت لباس مورد علاقه‌تان را بپوشید. هرچه به چربی‌های انباشته بدن بیشتر بی‌توجهی كنید و هیچ فكری به حال‌شان نكنید، این چربی‌ها انباشته‌تر و متراكم‌تر شده و بافت‌شان بیش‌از‌پیش سفت می‌شود؛ بنابراین برای آب كردن‌شان باید مدت‌ها زحمت بكشید. پس حتی اگر اندام نسبتا متناسبی دارید، انجام حركات ورزشی را از همین امروز شروع كنید تا بعدا پشیمان نشوید!