ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تقلید جالب لیونل مسی از علی دایی؟ + عکس




 اخبار ورزشی  - تقلید جالب لیونل مسی از علی دایی؟ + عکس

لیونل مسی تصویری جدید در اینستاگرامش منتشر کرد.

به گزارش جام نیوز، چندی پیش تصویری متفاوت از علی دایی و دخترش در شبکه های اجتماعی دست به دست چرخید امروز هم لیونل مسی تصویری از خودش و پسرش در اینستاگرام منتشر کرد که شبهات بسیاری به تصویرعلی دایی دارد.
 

اخبار,اخبارورزشی,عکس  علی دایی

 

اخبار,اخبارورزشی,عکس جدید  لیونل مسی

اخبار ورزشی  - جام نیوز
 


ویدیو مرتبط :
تقلید صدای علی دایی(جالب)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ماشین لیونل مسی زیر پای علی دایی +عکس



اخبار ورزشی - ماشین لیونل مسی زیر پای علی دایی +عکس

علی دایی روز گذشته با یک مازاراتی گرن توریسمو یک میلیاردی بر سر تمرینات پرسپولیس آمد تا چشم همه از دیدن این اتومبیل گران قیمت گرد شود.

 علی دایی در میان فوتبالیست های ایرانی اولین نفری بود که پورشه سوار می شد اما حالا که این اتومبیل آلمانی از مد افتاده حالا به سراغ مازاراتی رفته تا یک اتومبیل گران قیمت دیگر را در میان فوتبالیست ها مد کند! مازاراتی علی دایی دیروز از خود علی دایی بیشتر مورد توجه قرار گرفت. لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا هم از همین مازاراتی سوار می شود که مشابهش زیر پای علی دایی است! دایی دیروز به یک عکاس تذکر داد که از اتومبیلش عکس نگیرد.

اخبار,اخبار ورزشی , ماشین علی دایی

 اخبار ورزشی - مشرق