ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تقلب النصر از روی دست پرسپولیس


باشگاه النصر عربستان که با پرسپولیس در لیگ قهرمانان در یک گروه قرار دارد بازی آخر مرحله گروهی خود را برابر لخویا قطر رایگان اعلام کرد.

ورزش سه: باشگاه النصر عربستان که با پرسپولیس در لیگ قهرمانان در یک گروه قرار دارد بازی آخر مرحله گروهی خود را برابر لخویا قطر رایگان اعلام کرد.  این باشگاه تمام بلیت های این مسابقه را به جز قسمت VIP خریداری کرد تا تماشاگران بیشتری را جذب کند. النصر برای صعود نیاز مبرمی به پیروزی برابر لخویا دارد.

پیش از این تماشای بازی پرسپولیس - بنیادکار هم برای هواداران رایگان اعلام شده بود .


ویدیو مرتبط :
پرسپولیس و النصر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نامه آبی ها به راه آهن / تقلب استقلال از روی دست پرسپولیس



اخبار ورزشی,خبرهای ورزشی,استقلال

نامه باشگاه استقلال برای برگزاری دیدار با راه آهن در آزادتی به این باشگاه ارسال شد.

به گزارش خبرنگار کاپ، پیرو پیشنهاد مطرح شده از سوی برخی پیشکسوتان باشگاه استقلال برای برگزاری دیدار هفته بیست و دوم این تیم برابر راه آهن در ورزشگاه آزادی که روز گذشته طرح اولیه اش عنوان شد امروز باشگاه استقلال اولین اقدام در این باره را آغاز کرد.

بر اساس این گزارش، باشگاه استقلال با ارسال نامه ای به باشگاه راه آهن رسما این پیشنهاد را مطرح کرد تا در صورت موافق با این طرح دیدار استقلال برابر راه آهن هم مانند بازی پرسپولیس با سایپا که سرخپوشان تهرانی در آن مهمان بودند این بار استقلال در بازی که مهمان است از شرایط میزبانی و بازی در ورزشگاه اختصاصی اش استفاده کند.

بر این اساس قرار است با موافقت راه آهنی ها این موضوع به مسئولان سازمان لیگ هم اطلاع داده شود تا برای میزبانی راه آهن در آزادی اقدامات لازم انجام شود.

ذکر این نکته لازم به نظر می رسد که در صورت موافقت باشگاه راه آهن دیدار استقلال به جای ورزشگاه قدس روز جمعه 14 اسفند در آزادی برگزارمی شود و این در حالی است که پرسپولیس هم دو روز بعد یکشنبه 16 اسفند در همان زمین میان تراکتورسازی خواهد بود.

 

اخبار ورزشی - کاپ