ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تقدیر کمیته اخلاق از مهدی طارمی



اخبار,اخبارورزشی,مهدی طارمی

از مهدی طارمی به دلیل رعایت اصول اخلاقی در میادین و خارج از میادین ورزشی، تقدیر شد.

 کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در حکمی که در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار گرفت، از مهدی طارمی به دلیل رعایت اصول اخلاقی در میادین و خارج از میادین ورزشی، تقدیر کرد.

در متن این حکم آمده است:

بسمه تعالی


من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق

جناب آقای مهدی طارمی

بدین وسیله از جنابعالی به دلیل رعایت اخلاق ورزشی و ایجاد روحیه پهلوانی جهت کمک به مستمندان و همین طور احترام به پیشکسوتان ورزشی تشکر و قدردانی به عمل می‌آید.

امید است در سایه الطاف الهی، همواره موفق و مؤید باشید.

علی اکبر محمدزاده

رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال ایران

 

اخبار ورزشی - باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
ویدئو: : گل طارمی به سبک مهدی طارمی!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

صحبت‌های دبیر کمیته اخلاق از توهین بدتر است/ علیپور حاشیه می‌سازد و حرف‌هایش قابل پیگیری است



صحبت‌های علیپور,واکنش نجف نژاد به صحبت های علیپور,شرایط استقلال

واکنش رئیس هیئت مدیره استقلال نسبت به صحبت‌های علیپور
صحبت‌های دبیر کمیته اخلاق از توهین بدتر است/ علیپور حاشیه می‌سازد و حرف‌هایش قابل پیگیری است

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال نسبت به صحبت‌های علیپور واکنش نشان داد.

مقداد نجف‌نژاد در گفت‌وگو با  فارس در مورد شرایط استقلال گفت: ما هدفگذاری کردیم و براساس آن حرکت می‌کنیم، به هواداران قول دادیم امسال یک استقلال متفاوت را ببینند و هم در آسیا و هم در لیگ کشور عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی درمورد کسر امتیاز از استقلال عنوان کرد: کسر امتیاز را منطقی نمی‌دانیم و این کار به دور از عقل و انصاف است، در شرایطی نیستیم که این کار عملی شود و اثراتی دارد که قابل تحمل نخواهد بود، کار منطقی نبوده هرچند که هدف خیرخواهانه است و این موضوع را باید در امر دیگری جست‌وجو کنیم، باید بسترسازی بوجود بیاید و بعد چنین تصمیماتی گرفته شود، باید این رأی بازگردانده شود چراکه اشتباه است و ما به هیچ وجه زیر بار آن نمی‌رویم.

وی درمورد اینکه چه اقدامی در صورت بازگردانده نشدن این رای انجام خواهند داد، عنوان کرد: هر راهی که مقدور باشد برای پیگیری انجام می‌دهیم، نباید سماجت کنند چرا که رای صادره معقول نبوده است، در انتهای فصل شاید با یک امتیاز کمتر یا بیشتر قهرمانی جا‌به‌جا شود آنوقت اگر 4 نفر را عده‌ای به ورزشگاه بفرستند تا سنگ‌اندازی کنند چه چالش بزرگی بوجود می‌آید؟ این تصمیم از اساس اشتباه بوده است.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال درمورد انتقاداتی که به کیفیت توپ‌های لیگ برتر شده است، عنوان کرد: اطلاع فنی در مورد توپ‌ها ندارم، سرمربی‌ ما که فرد خبره‌ای است و سالها فوتبال بازی کرده نظرش قابل تأمل است و ما از صحبت‌های ایشان حمایت می کنیم، درخواست سرمربی تیم ما منطقی بوده و خواسته توپ‌ها با کیفیت باشد همچنین لباس تمرین هم حق باشگاه‌هاست که کیفیت خوبی داشته باشد؛ در مورد وضعیت لباس و توپ، امیر قلعه‌نویی نظرش را داده و او احساس می کند کیفیت پایین است، در داخل کشور تولیدکننده‌هایی داریم که حتی بهتر می‌توانند توپ و تجهیزات ورزشی را در اختیار باشگاه‌ها قرار دهند، این قرارداد قابل بررسی است و این کار را خواهیم کرد، پس از اتمام قراردادمان هم طبق فرمایشات مقام معظم رهبری از تولیدات داخلی حمایت می کنیم و از اشخاصی که می‌توانند در این کار کمک کنند حمایت خواهیم کرد.

نجف‌نژاد در مورد صحبت هایی که حول حق پخش تلویزیونی انجام می‌شود خاطرنشان کرد: حق پخش را امسال در مجلس خودم مطرح کردم که با یک رأی کمتر نتوانست درست شود، در مرکز پژوهش‌ها طی بررسی‌هایی که کردیم 3 منبع می‌تواند ورزش را اداره کند که یکی از مهمترین آنها حق پخش تلویزیونی است که در دنیا 50درصد هزینه‌ها را پوشش می‌دهد، پربیننده‌ترین برنامه‌های صدا و سیما مسابقات فوتبال است که باشگاه‌ها حق دارند حقوق خود را مطالبه کنند، اکنون هزینه‌ها را خودمان تأمین می‌کنیم اما هزینه‌ که فقط مربوط به تیم فوتبال نیست، آکادمی و سایر موضوعات دیگر هم داریم، ما در ورزش همگانی نیز فعال شدیم که نیاز به هزینه دارد.

وی افزود: حق است که در این موضوع مطالعه بیشتری شود، امیدواریم جلسه‌ای با ضرغامی در حضور باشگاه‌ها داشته باشیم تا به یک نتیجه خوب برسیم، به عنوان رئیس فراکسیون ورزش می‌گویم که حق باشگاه‌ها است که این پول را دریافت کنند.

عضو هیت‌مدیره استقلال در مورد سلطانی‌فر عنوان کرد: برنامه‌های خوبی داریم، سلطانی‌فر اگر وزیر ورزش و جوانان شد باید این کارها را انجام دهد، او شرایط لازم را برای تصدی وزارت ورزش دارد، برنامه‌های خوبی ارائه داده و از سوی جامعه ورزش پذیرفته شده است، فراکسیون مجلس برنامه‌اش این است که کمک کند و سند جامعه ورزش را در دستور کارش بگنجاند که در آینده اتفاقات خوبی بیفتد، باید از همه ظرفیت‌های ورزش استفاده کنیم، ورزش همگانی ما باید 30 تا 40 درصد جامعه را فعال کند که اکنون تنها در حدود 10 درصد است، از دنیا عقب هستیم و این آمار در کشورهای جهان حدود 50درصد است.

نجف‌نژاد در مورد صحبت‌های علیپور علیه امیر قلعه‌نویی گفت:جن دیدید خیر باشد! یکسال تلاش کردیم حاشیه را از استقلال دور کنیم، شما از کجا مامور هستید که برای ما حاشیه ایجاد می‌کنید، چه ربطی دارد که شما درباره سرمربی استقلال که یک سرمایه ملی است اظهارنظر می کنید، صحبت‌های شما قابل پیگیری است و شما که دبیر کمیته اخلاق هستید این حرفهایتان بدتر از هزار فحش  و توهین است، هیئت مدیره و باشگاه مسائل تیم را زیر نظر دارند و این افراد نباید دخالت کنند./فارس