ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تقاضای عجیب یوونتوس از ماسکرانو


چند روز پیش رسانه های اسپانیایی و ایتالیایی از جدایی قریب الوقوع ماسکرانو از بارسلونا و پیوستنش به یوونتوس خبر دادند.

ورزش سه: چند روز پیش رسانه های اسپانیایی و ایتالیایی از جدایی قریب الوقوع ماسکرانو از بارسلونا و پیوستنش به یوونتوس خبر دادند.

باشگاه بارسلونا بلافاصله این خبر را تکذیب کرد و عنوان داشت که برای فروش این بازیکن 100 میلیون یورو تقاضا خواهد کرد و اینکه ماسکرانو به دلیل قراردادی که دارد غیرقابل انتقال است. مدافع آرژانتینی روز چهارشنبه در اردوی تیم ملی آرژانتین، در مصاحبه با خبرنگاران تلویحا خبر علاقه یوونتوس را تایید کرد اما حاضر نشد صراحتا از تمایلش به جدایی صحبت کند.

امروز گاتزتا دلو اسپورت ادعا کرد که مسئولان یووه از ماسکرانو خواسته اند که تمایلش برای جدایی از بارسلونا را رسانه ای کرده و از مسئولان بارسا صراحتا بخواهد که اجازه جدایی را به وی بدهند و اینکه تنها در آن صورت حاضر به مذاکره با بارسلونا خواهند شد.

قرار است هفته آینده جلسه ویژه ای در همین رابطه در باشگاه یوونتوس تشکیل شود. بانوی پیر به ماسکرانو پیبشنهاد قراردادی سه ساله داده است با این وعده که او در پست اصلی اش یعنی هافبک دفاعی به میدان خواهد رفت نه مدافع مرکزی.


ویدیو مرتبط :
عجیب ترین کارت قرمز برای ماسکرانو !!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تقاضای عجیب یک زن زشت از سارکوزی+عکس



 

 

تقاضای عجیب یک زن زشت از سارکوزی+عکس

 

 

درام زندگی تیره بختانه شانتال سبیره، زن 52 ساله فرانسوی که یک معلم بازنشسته است به موضوع روز فرانسه تبدیل شده است.

 

ارم نیوز:این زن به بیماری "esthesioneuroblastoma" یا اصطلاحا ENB دچار است.وی در سال 2000 به این بیماری مبتلا شد و حس بویایی و چشایی خود را از دست داد.

توموری که از صورت این زن در آمده است بعدا تا چشمانش رسید و وی در ماههای گذشته بینایی چشمانش را هم از دست داد. شانتال که صاحب سه فرزند است در دیدار با سارکوزی رئیس جمهور فرانسه خواستار خودکشی داوطلبانه (اتونازی) شده است.

وی گفته است حتی یک حیوان هم نباید زندگی ای را که من دارم تجربه کند! اتونازی یا خودکشی داوطلبانه در فرانسه همانند دیگر کشورهای اروپایی قانونی نیست. بیماری ENB یک بیماری فوق العاده نادر است و در 20 سال گذشته در کل جهان تنها 200 نفر به این بیماری وحشتناک دچار شده بودند

 

.تقاضای عجیب یک زن زشت از سارکوزی+عکس


اکنون در فرانسه بر سر این موضوع که آیا سارکوزی طی یک استثناء به این زن اجازه مرگ اجباری خواهد داد یا نه بحث می شود..../ارم نیوز