ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تقابل گواردیولا و آنچلوتی در مونیخ


تیم فوتبال رئال مادرید در جام آئودی کاپ حضور یافته و با قهرمان بوندس‌لیگا روبرو خواهد شد.

خبرگزاری فارس: رئالی‌ها که یکشنبه شب به مقام نایب قهرمانی لالیگا بعد از بارسلونا رسیدند، روز دوشنبه (امروز) تایید کردند در مسابقات «آئودی کاپ 2015» حضور خواهند یافت.

این رقابت‌ها که در دوره آماده‌سازی برای رقابت‌های فصل آینده باشگاهی فوتبال اروپا به میزبانی بایرن مونیخ، قهرمان بوندس‌لیگا در  تاریخ 4 و 5 اوت (13 و 14 مرداد 94 ) انجام خواهد شد.

براساس اعلام مونیخی‌‌ها قرار است تا پایان رسمی مسابقات فصل جاری فوتبال باشگاهی اروپا، حضور 2 تیم معروف دیگر این رقابت‌های 4 جانبه مشخص شود.

این مسابقات از سال 2009 که به مناسبت صدمین سالگرد تاسیس کمپانی آئودی، شکل گرفت، تاکنون 3 دوره برگزار شده است.

به این ترتیب تقابل این دو تیم در رقابت‌های یادشده باعث رویارویی پپ گواردیولا و کارلو آنچلوتی، مربیان دو تیم پرستاره خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
گواردیولا و انریکه تقابل دو دوست

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گواردیولا سرمربی بایرن مونیخ/توافق 3 ساله ژرمن‌ها با سرمربی سابق بارسا



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

گواردیولا سرمربی بایرن مونیخ/توافق 3 ساله ژرمن‌ها با سرمربی سابق بارسا

پپ گواردیولا با عقد قراردادی 3 ساله به بایرن مونیخ پیوست تا از سال آینده به عنوان سرمربی روی نیمکت مربیگری این تیم آلمانی بنشیند.

به گزارش  فارس، در ماه های اخیر خبرهای زیادی مبنی بر حضور پپ گواردیولا روی نیمکت مربیگری بایرن مونیخ در رسانه های مختلف جهان منتشر شد، اما امروز مسئولان باشگاه باواریایی مذاکرات را نهایی کردند و خبر دادند که این مربی اسپانیایی با عقد قراردادی 3 ساله از تیر ماه سال آینده مسئولیت هدایت تیمشان را برعهده خواهد گرفت.

بنا بر توافق های انجام شده، قرارداد پپ با بایرن مونیخ 3 ساله است و باید تا پایان سال 2016 در جمع مردان مونیخ باشد.

اکنون هاینکس، به عنوان سرمربی مسئولیت هدایت تیم بایرن مونیخ را بر عهده دارد./فارس