ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تفاوت های مسی و رونالدو در زندگی شخصی+ تصاویر



دیشب رونالدو برای چهارمین بار توپ طلای بهترین فوتبالیست دنیا را بر دستان خود بالا برد و رونالدو هیچ راهی نداشت جز این که این توپ و دست ها را تماشا کند. همان شب و همان جا مسی جایزه اش را به خانواده اش تقدیم کرد. درست همان شب پسر پرتغالی با آخرین دوست دخترش برای شام بیرون رفت و این در حالی است که رسانه ها از دوست جدید او خبر می دهند.

تفاوت های مسی و رونالدو در زندگی شخصی

دیشب را نه رونالدو پرتغالی و نه مسی آرژانتینی فراموش نخواهند کرد. بسیاری از فوتبالدوستان و تاریخ این ورزش نیز همین طور!

به گزارش روزگارنو، دیشب رونالدو برای چهارمین بار توپ طلای بهترین فوتبالیست دنیا را بر دستان خود بالا برد و رونالدو هیچ راهی نداشت جز این که این توپ و دست ها را تماشا کند. همان شب و همان جا مسی جایزه اش را به خانواده اش تقدیم کرد. درست همان شب پسر پرتغالی با آخرین دوست دخترش برای شام بیرون رفت و این در حالی است که رسانه ها از دوست جدید او خبر می دهند.

تفاوت های مسی و رونالدو در زندگی شخصی

تفاوت های مسی و رونالدو در زندگی شخصی

پسر آرژانتینی بارسا اما در زندگی شریکی دارد که از کودکی می دیده و می شناخته. لیونل مسی در مورد شریک زندگی اش می‌گوید: من او را ازدوران کودکی میدیدم و همیشه دوستش داشتم،ما هر دو شاهد بزرگ شدن همدیگر یودیم، خانواده‌های ما همدیگر رامی‌شناسد.

مسی در سال ۲۰۰۹ برای اولین بار اعلام کرد که به آنتولا علاقه مند است و در همان سال روزنامه‌های اسپانیا عکس‌های این دو را در کنار هم منتشر کردند. برای مسی این دختر به لحاظ نزدیکی عاطفی، سادگی و آرامی ‌بهترین گزینه بود و هست.

تفاوت های مسی و رونالدو در زندگی شخصی

با این همه، دیشب یک پسر کوچک از کریستیانو رونالدو پرسید؛ چطور می‌توانم مانند تو فوتبالیست بزرگی شوم؟

وی در پاسخ گفت: «کار راحتی است(با خنده) خودت باش، سخت تلاش کن و فروتن باش». پس رونالدو هم رونالدو بوده که به اینجا رسیده!

منبع:rouzegareno.ir


ویدیو مرتبط :
تفاوت مسی و رونالدو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تفاوت فاحش زندگی مسی و رونالدو +عکس


با اینکه رقابت ورزشی میان مسی و رونالدو بسیاری نزدیک است اما سبک زندگی این دو ورزشکار تفاوت بسیاری با یکدیگر دارد.