ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تغییر موضع عجیب دوباره محسن مسلمان! + عکس



اخبار,اخبار ورزشی ,محسن مسلمان

 

اخبار ورزشی - اینستاگرام مسلمان؛
تغییر موضع عجیب دوباره محسن مسلمان! + عکس

بازیکن جوان ذوب آهن گویا دوباره به رنگ قرمز متمایل شده است.

محسن مسلمان که هر روز شایعه جدیدی پیرامون او به گوش می رسد، بعد از پاک کردن تمام پست هایش با لباس پرسپولیس، این بار با چرخشی مجدد دوباره عکسی با پیراهن قرمز را بر روی اینستاگرامش قرار داد.

مسلمان در این عکس لباس های تیم منچستر یونایتد را پوشیده است.

 

اخبار,اخبار ورزشی ,محسن مسلمان

اخبار ورزشی - بانک ورزش

 


ویدیو مرتبط :
تغییر عجیب چهره ظریف در حین عکس و دست دادن با جان کری!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حرکت عجیب لیدی گاگا دوباره هوادارانش را شوکه کرد +عکس



حرکت عجیب لیدی گاگا دوباره هوادارانش را شوکه کرد +عکس

اگرچه لیدی گاگا خواننده 26 ساله هالیوودی به خاطر لباسها و آرایش عجیب و مبتذلش به شهرت رسیده است اما وی اخیرا تصویری از خود در دنیای مجازی منتشر کرد که باعث تعجب و شوکه شدن هوادارانش شد.

 

لیدی گاگا,عکس لیدی گاگا,عکس جدید لیدی گاگا

 
در تصویری که به تازگی از وی منتشر شده است او صورت خود را کاملا پوشانده و تنها یک چشم و بینی و قسمتی از لبش مشخص است. یک روزنامه نگار این حرکت لیدی گاگا را الگوبرداری وی از طرح "میسون مارتین" طراح برجسته مد دانسته است که اخیرا در جشنواره مد صورت مدلهایش را با ماسک کریستال پوشانده بود و برخی دیگر نیز او را با شخصیت یک قاتل سریالی در فیلمهای سینمایی با عنوان " کانیبال" مقایسه کرده اند.

 

لیدی گاگا,عکس لیدی گاگا,عکس جدید لیدی گاگا

 
لیدی گاگا این روزها مشغول ضبط آلبوم جدیدش است که خود در رابطه با این آلبوم گفته است که انقلابی در زمینه موسیقی راک خواهد بود. او در جشن هفته نامه مد " وی" شرکت کرده و یک ساعت و نیم برنامه زنده اجرا کرد، گفته میشود ستاره های بزرگ هالیوودی چون جسیکا آلبا، پاریس هیلتون و لیندسی لوهان نیز در این جشن حضور داشته اند.

منبع:pardad.ir