ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تغییر ساعت بازی ایرانی ها در لیگ قهرمانان


رئیس روابط بین الملل سازمان لیگ اعلام کرد: روز ششم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در هر گروه به صورت همزمان برگزار می شود.

ورزش سه: به نقل از سایت سازمان لیگ، محمد رضا کسرایی گفت: با توجه به نامه ارسالی 30 مارس 2015 کنفدراسیون فوتبال آسیا به جهت برابر بودن شرایط برگزاری مسابقات در روز ششم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، AFC تصمیم به برگزاری هم زمان مسابقات روز ششم در هر گروه گرفت.

وی افزود: بدین ترتیب ساعت دیدار تیم‌های پرسپولیس و بنیادکار که پیشتر 18:30 بود در ساعت 20:35 برگزار می شود. دیدار تیمهای العین امارات و نفت تهران بدون تغییر در ساعت 19:30 برگزار می شود. ساعت دیدار تیمهای فولاد خوزستان-لوکوموتیو ازبکستان که پیشتر 17:30 بود ساعت 20:35 اعلام شد.

کسرایی ادامه داد: همچنین ساعت دیدار الاهلی امارات-تراکتورسازی تبریز که پیشتر 19:40 اعلام شده بود هم اکنون به ساعت 19:30 تغییر یافته است.


ویدیو مرتبط :
یرنامه 90نگاهی به حریفان تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برنامه بازی‌ تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان


کنفدراسیون فوتبال آسیا پیشنهادات دو فدراسیون فوتبال ایران و عربستان را در انتخاب کشوری بی‌طرف برای انجام بازی‌های تیم‌های باشگاهی دو کشور را مورد تأیید قرار داد.

خبرگزاری تسنیم: کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در سایت رسمی خود اعلام کرد که بازی‌ تیم‌های باشگاهی ایران و عربستان که قرار بود در زمین‌های بی‌طرف برگزار شود در کشورهای عمان، قطر و امارات برگزار خواهد شد.

کمیته مسابقات AFC در ماه ژانویه تصمیم گرفته بود که اگر روابط فدراسیون‌های فوتبال دو کشور تا تاریخ 15 مارس 2016 (25 اسفند 94) به حالت عادی باز نگردد، بازی‌های باشگاهی بین این دو کشور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در کشوری سوم و زمینی بی‌طرف برگزار خواهد شد.

با توجه به اینکه پیشرفتی در روابط فدراسیون‌های فوتبال دو کشور در این مدت حاصل نشد و ضرب‌الاجل برای رفع مشکل بین طرفین به پایان رسید، پیشنهاد بازی در زمینی بی‌طرف در بازی‌های باقیمانده لیگ قهرمانان آسیا به اجرا در می‌آید.

پس از ارزیابی پیشنهادات دو فدراسیون فوتبال ایران و عربستان در مورد معرفی کشور مورد نظر خود به عنوان زمینی بی‌طرف، کنفدراسیون فوتبال آسیا با پیشنهاد فدراسیون فوتبال ایران برای انجام بازی‌ تیم‌های باشگاهی‌اش مقابل تیم‌های عربستانی در کشور عمان موافقت کرد و در طرف دیگر پیشنهاد فدراسیون فوتبال عربستان را برای برگزاری بازی‌های تیم‌های باشگاهی این کشور مقابل نمایندگان ایران در دو کشور قطر و امارات مورد تأیید قرار داد.

بر این اساس برنامه بازی‌های تیم‌های ایرانی و عربستانی در مرحله گروهی فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا به شرح زیر است:

گروه A/ هفته پنجم:

20 آوریل (یک اردیبهشت) الاتحاد- سپاهان در ورزشگاه جاسم بن حمد قطر

گروه B/ هفته پنجم:


20 آوریل (یک اردیبهشت) ذوب‌ آهن- النصر در ورزشگاه سلطان قابوس عمان

گروه B/ هفته ششم:

4 مِی (15 اردیبهشت) النصر- ذوب آهن در ورزشگاه راشد امارات

گروه C/ هفته پنجم:

19 آوریل (31 فروردین) الهلال- تراکتورسازی در ورزشگاه ثانی بی جاسم قطر

ورزشگاه دو بازی باقی‌مانده بین تیم‌های سپاهان- الاتحاد و تراکتورسازی- الهلال نیز متعاقباً اعلام خواهد شد.