ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تغییر در برنامه نشست خبری تیم ملی


برنامه نشست خبری تیم ملی تغییر کرد و کی‌روش به جای بازیکنان تیم ملی پاسخگوی خبرنگاران خواهد بود.

خبرگزاری تسنیم: برخلاف اعلام قبلی مسئول رسانه‌ای تیم ملی، نشست خبری حسین ماهینی و رضا حقیقی برگزار نخواهد شد و بازیکنان تیم ملی بعد از پایان تمرین به هتل خواهند رفت.

البته حسینی اعلام کرد کارلوس کی‌روش ساعت ۶:۴۵ به وقت برزیل (۲:۱۵ بامداد به وقت تهران) در نشست خبری حاضر خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
نشست خبری كواچ در خصوص برنامه های تیم ملی والیبال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کی روش نشست خبری تیم ملی را با ناراحتی ترک کرد



ناراحتی کی روش درنشست خبری,نشست خبری تیم ملی,رحمتی,عقیلی,کریمی

پس از سوالهای تکراری خبرنگاران درباره رحمتی، عقیلی وکریمی

کی روش نشست خبری تیم ملی را با ناراحتی ترک کرد

نشست خبری سرمربی تیم ملی شروع نشده به پایان رسید.

ایسنا:پس از شروع اردوی نهایی تیم ملی برای انجام سه دیدار پایانی انتخابی جام جهانی کارلوس کی‌روش در نشستی خبری پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود اما پس از اینکه کی روش بارها درباره لزوم تمرکز تیم ملی در آستانه بازی با قطر توضیح داد، با تکرار سوالات خبرنگاران درباره کریمی، رحمتی و عقیلی به یک باره نشست خبری را ترک کرد و حتی درخواست بقیه خبرنگاران برای حضور در نشست با ناراحتی سالن را ترک کرد.

کی‌روش در ابتدا گفت: به همه رسانه‌ها خوش آمد می‌گویم. تعداد نماینده اصحاب رسانه نشان دهنده اهمیت مسابقات انتخابی جام جهانی است و هیچ شکی نیست جام جهانی برزیل از همین امروز شروع می‌شود. به خاطر اینکه جام جهانی ما از چهارم جون و بازی با قطر آغاز می‌شود. از جانب ما و فدراسیون تمام هماهنگی‌ها صورت گرفتهٰ هتلٰ رفت و آمد و همه امکانات آماده شده است.

وی درباره وضعیت علی کریمی گفت:‌ اردوی ما از امروز شروع شده و این را از قبل گفته‌ام و الان هم می‌گویم به همه بازیکنان ایرانی احترام میگذارم. مخصوصا می‌خواهم کلمات ویژه‌ای را برای کریمی بگویم، چون او هم کمک کرده که ما اینجا باشیم ولی با تمام احترامی که برای همه قائلم اما الان وقتی است که تمام تمرکزم معطوف به همه بازیکنان حال حاضر باشم.

کی‌روش درباره صحبت‌های کفاشیان که گفته بازیکنانی که خداحافظی کرده‌اند باید کتبی خداحافظی کنند، گفت: من خواهش می‌کنم که تمامی رسانه‌ها کامل درک کنند امروز 14 می هست ولی تمامی مسوولیت من این هست که به بازیکنانی فکر کنم که اینجا هستند و بدون غرور و هیچ پیش شرطی.

اگر می‌خواهید راجع به بازیکنانی که اینجا هستند، صحبت کنم خوشحال می‌شوم اما اگر می‌خواهید راجع به گذشته صحبت کنید، من نیامده‌ام به این سوالها حرف بزنم. اگر بخواهیم این طور جلو برویم باید درباره دایی و خداداد صحبت کنیم. چه اتفاقی افتاده؟ شما باید ایمان داشته باشید که ما برای صحبت درباره آینده اینجا هستیم و من وقت ندارم درباره گذشته حرف بزنم.مساله دیگر درباره عذرخواهی و بخشش حرف می‌زنند. مساله بخشش فقط بین انسان و خدا مطرح است نه بین دو انسان. چیزی که باید خیلی تمرکز داشته باشیم این هست که آمده‌ایم تا به پیروزی برابر قطر برسیم.

الان همه ذهنیت ما شکست قطر است.

کی روش در ادامه در پاسخ به سوالی دیگر درباره بازگشت مهدی رحمتی، هادی عقیلی و علی کریمی با ناراحتی نشست خبری را ترک کرد. او هنگام ترک سالن گفت که من آمده بودم تا درباره وضعیت تیم ملی صحبت کنم اما شما گویا سوال دیگری به غیر از این سه بازیکن ندارید.

خبرنگاران در سوال اول،‌ دوم و سوم به ترتیب درباره خداحافظی علی کریمی، سپس این که آیا با عذرخواهی کتبی رحمتی و کریمی می‌توانند بر گردند و سوال سوم ظاهرا جلسه‌ای بین شما و رحمتی بوده، آن قدر کی‌روش را عصبانی کردند، تا او سالن را ترک کرد و گفت چند بار تاکید کردم که درباره تیم ملی و آینده و همین طور بازی قطر بپرسید. اگر بخواهید فقط از این سوال‌ها پرسیده شود من پاسخی برای آنها ندارم . با وجود این که برخی از خبرنگاران به او گفتند نمی‌پرسیم، ولی همچنان طرح این سوالات ادامه داشت.

خبرنگاران دیگر از خبرنگارانی که سوال می‌کردند خواهش کردند که سوالها نپرسند،‌ اما بعضی از آنها در پرسیدن چنین سوالاتی اصرار داشتند. مساله‌ای که باعث نیمه تمام ماندن نشست کی‌روش شد./ایسنا