ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تغییر جنجالی شماره پیراهن کریستیانو رونالدو



اخبار,اخبار ورزشی , منچستریونایتد

شماره پیراهن کریستیانو رونالدو برای فصل بعد در رئال مادرید تغییر می کند.

به گزارش گزارش روزنامه «آس» که روز گذشته به چاپ رسید کریستیانو رونالدو فصل آینده در رئال مادرید به جای پیراهن شماره هفت اینبار شماره 9 را بر تن می کند. این تغییر جنجالی شماره با رضایت خود رونالدو همراه است. رونالدو پیش از این نیز سابقه پوشیدن پیراهن شماره 9 در منچستریونایتد و رئال مادرید را دارد.

گویا رونالدو به این شماره بیشتر علاقه دارد. البته این تغییر تبعات زیادی برای رئال مادرید دارد. ممکن است در فروش جهانی پیراهن رونالدو به دلیل تغییر شماره تغییرات زیادی به وجود بیاید.

کارشناسان پیش بینی می کنند تغییر شماره پیراهن رونالدو ممکن است در فروش پیراهن این فوق ستاره پرتغالی در سراسر دنیا تاثیری منفی بگذارد. از سویی رونالدو کمپانی ویژه مخصوص تولید لباس خودش را دارد که با نام اختصاری CR7 شناخته می شود که این اتفاق ممکن است حتی بر فروش کمپانی وی تاثیر بگذارد.
 
از دیگر تغییرات قابل توجه در تیم تحت هدایت رافائل بنیتس این است که وی سه بازیکن ناپولی را با خود به رئال مادرید می آورد.

 

اخبار ورزشی - جام جم


ویدیو مرتبط :
‫کریستیانو رونالدو پیراهن خود را به پسربچه ای می دهد که ضربه شوتش به او برخرد کرد‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حراج پیراهن کریستیانو رونالدو در تهران


مدافع ارمنستانی استقلال قصد دارد در پایان بازی تیم ملی کشورش برابر پرتغال دست به اقدامی انسان دوستانه بزند.

مشرق: هرایر مگویان مدافع تیم ملی ارمنستان و باشگاه استقلال در دیدار روز جمعه تیم ملی کشورش مقابل پرتغال کار دشواری را دارد. با این حال این بازیکن در گفتگو با مشرق خبر از نقشه‌ای می دهد که برای پیراهن کریستیانو رونالدو کشیده است.

مگویان به خبرنگار ما گفت: اکنون در لیسبون به سر می بریم. پرتغال برای رسیدن به بالای جدول گروه در مسابقات مقدماتی جام ملت های اروپا نیاز به 3 امتیاز بازی دارد. ما هم نا امید نیستیم و پس از بازگشت مصدومانمان می خواهیم توانایی هایمان را به آنها نشان دهیم. راستش من تصمیم گرفته ام تا در ابتدای بازی با رونالدو در مورد تعویض پیراهن‌هایمان صحبت کنم. من می‌دانم که خیلی از ایرانی‌ها عاشق بازی او هستند. به همین دلیل قصد دارم با گرفتن پیراهنش آن را به تهران بیاورم تا طی مراسمی آن را برای امور خیریه به حراج برسانیم.

مگویان اضافه می کند: امیدوارم شرایط به نحوی پیش برود که این اتفاق بیفتد. قطعا هیچ چیز لذت بخش‌تر از آن نیست که با این کار در منفعت یک کار خیر شریک شوم.

هرای که در اردوی تیم ملی کشورش حضور دارد در پایان به مشرق می‌گوید: لطفا بنویسید تمام تمرکزم روی بازی با پرتغال است خصوصا که دو بازی تیم ملی را به دلیل مصدومیت از دست داه بودم اما این دلیل نمی شود که به استقلال و هواداران خونگرمش فکر نکنم.