ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تغییرات بدموقع در استقلال


باشگاه استقلال در آستانه تغییراتی بزرگ در سطوح مدیریتی خود قرار گرفته است، تغییراتی که به نظر می‌رسد به هیچ عنوان در شرایط فعلی به نفع این باشگاه نیست.

ورزش سه: گفته می‌شود با تصمیم محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان قرار است منصور قنبرزاده به زودی به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال معرفی شود، اتفاقی که به نظر می‌رسد در شرایط فعلی هرگز به نفع این تیم نیست چراکه آبی‌ها هم اکنون درگیر جذب بازیکن در فصل نقل و انتقالات هستند و به محض اینکه مدیرعامل جدید معرفی شود، 20 روز زمان می برد که او حق امضا برای خرید بازیکن پیدا کند. با توجه به شرایط موجود به نظر می‌رسد تغییرات در مدیرعامل استقلال به هیچ عنوان در فصل نقل و انتقالات به نفع این تیم تمام نخواهد شد.

از همه این‌ها گذشته فصل گذشته که منصوریان و قنبرزاده در باشگاه نفت‌تهران فعالیت می‌کردند شایعات زیادی در مورد اختلاف این دو وجود داشت و حالا انتخاب قنبرزاده به عنوان مدیرعامل استقلال می‌تواند این باشگاه بزرگ را با چالش‌هایی بزرگ روبه‌رو کند.

هر چند به عملکرد دو ساله بهرام افشارزاده به عنوان مدیرعامل استقلال انتقادهای زیادی وارد است، اما به نظر می‌رسد در روزهایی که این باشگاه عملکرد خوبی در فصل نقل و انتقالات داشته تغییر مدیرعامل در این باشگاه به هیچ عنوان مورد پسند هواداران نخواهد بود.


ویدیو مرتبط :
شروع تغییرات در استقلال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فرهاد مجیدی از قطر ، چین و امارات پیشنهاد دارد / کاپیتان منتظر تغییرات در استقلال !



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

فرهاد مجیدی از قطر ، چین و امارات پیشنهاد دارد / کاپیتان منتظر تغییرات در استقلال !

دو باشگاه اماراتی، یک باشگاه قطری و اخیرا یک باشگاه چینی پیشنهادهایی را برای قرارداد یکساله به فرهاد داده اند

سایت گل - در حالیکه در صفحات اجتماعی اینترنتی موج تازه ای برای بازگشت فرهاد مجیدی به استقلال ایجاد شده ، شنیده می شود که این مهاجم محبوب استقلالی ها در 35 سالگی هنوز با پیشنهادهای مختلف خارجی مواجه است !

 

دو باشگاه اماراتی ، یک باشگاه قطری و اخیرا یک باشگاه چینی پیشنهادهایی را برای قرارداد یکساله به فرهاد داده اند و او پاسخ به این پیشنهادات را به بعد از بازیهای الغرافه در لیگ قهرمانان آسیا موکول کرده است .

 

از سوی دیگر نزدیکان فرهاد مجیدی به نقل از او درباره بازگشتش به استقلال می گویند که مجیدی منتظر تغییر و تحولات در باشگاه استقلال است تا بعد از آن تصیم نهایی اش را درباره انتخاب تیم فصل بعدش بگیرد .

بعد از اتفاقات مسابقه پرسپولیس با الغرافه در ورزشگاه آزادی ، فرهاد مجیدی مجددا محبوبیت خود را در میان استقلالی ها بدست اورده است . بازیکنی که خیلی ها معتقدند او محبوب ترین بازیکن دو دهه اخیر باشگاه استقلال است ./سایت گل