ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تعویض اشتباه ایران را ۳ بر صفر بازنده کرد


سرمربى فوتبال ۷ نفره از تغییر نتیجه دیدار ایران و سنگاپور خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: تیم فوتبال 7 نفره کشورمان در دومین دوره بازی‌های پاراآسیایی با نتیجه 4 بر صفر مقابل سنگاپور پیروز شد اما برگزارکنندگان مسابقات این بازى را 3 بر صفر به سود حریف اعلام کردند.

امین‌الله مانی در این باره اظهار داشت: عوض شدن قانون تعویض باعث شده بازى با سنگاپور را با نتیجه 3 بر صفر بازنده شویم. ما به دلیل تعویضى که در اواخر بازى داشتیم و خلاف مقررات بود بازنده شدیم.

وى افزود: البته تیم ایران به دیدار پایانى راه یافته و روز پنج‌شنبه با ژاپن در فینال روبه‌رو می‌شود.


ویدیو مرتبط :
رادیو اشتباه (شماره صفر!)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تحریم‌های یك‌جانبه علیه ایران اشتباه است



 

 

مدودف:تحریم‌های یك‌جانبه علیه ایران اشتباه است

 

مدودف: تحریم‌های یك‌جانبه علیه ایران اشتباه است


مشاور رئیس‌جمهوری روسیه گفت كه کشورهای صنعتی دیگر جهان با این دیدگاه مسکو موافق بوده‌اند که هرگونه تلاشی باید برای حل مسئله هسته‌ای ایران باید با اقدام‌های دیپلماتیک همراه باشد تا تهران را به گفت‌وگو ترغیب کند.

«دیمتری مدودف»، رئیس‌جمهوری روسیه تحریم‌های یک‌جانبه علیه ایران را اشتباه خواند.
به نقل از خبرگزاری اینترفکس، دیمتری مدودف در نشست سران گروه هشت اعمال تحریم‌های یک‌جانبه علیه جمهوری اسلامی ایران را اشتباه خواند.
یکی از مشاوران رئیس‌جمهوری روسیه گفت كه مدودف در دیدار با سران دیگر کشورهای صنعتی جهان در کانادا دلایل مخالفت مسكو با این گونه تحریم‌ها را تشریح کرده است.
بنا بر این گزارش، کشورهای صنعتی دیگر جهان با این دیدگاه مسکو موافق بوده‌اند که هرگونه تلاشی باید برای حل مسئله هسته‌ای ایران باید با اقدام‌های دیپلماتیک همراه باشد تا تهران را به گفت‌وگو در مورد برنامه‌های هسته‌ای خود ترغیب کند.
نماینده روسیه در اتحادیه اروپا نیز پیش از این اعلام كرده بود كه تحریم‌هاى یك‌جانبه علیه ایران نباید به مسكو ضرر مالى برساند در غیراین صورت همكارى روسیه با اتحادیه اروپا بر سر برنامه هسته‌ای ایران مخدوش خواهد شد.
به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزارى فرانسه، «ولادیمیر چیژوف»، نماینده روسیه در اتحادیه اروپا با انتقاد از تحریم‌هاى جدید كشورهاى اروپایى كه بر صنایع نفت وگاز ایران متمركز است، گفت: «از این اقدام‌ها حمایت نمى‌كنیم و معتقدیم كه چنین رویكردی نه اقدام درستى است و نه مى‌توان آن را تاكتیك درستى دانست.»
«دیمیتری مدودف»، رئیس‌جمهوری روسیه نیز پیش از این گفته بود كه تحریم‌های یک‌جانبه توسط جامعه جهانی علیه ایران تنها اوضاع را وخیم می‌کند و به گفت‌وگو با این با كشور لطمه می‌زند.
وی طی مصاحبه‌ای با روزنامه آمریکایی «وال استریت ژورنال» گفت: «تحریم‌های یک‌جانبه علیه ایران چه تحریم‌های آمریکا باشد چه اتحادیه اروپا و چه هر کشور دیگری، اوضاع را وخیم خواهد کرد چرا كه با هیچ‌كس در این‌باره توافق نشده است.»
مدودف افزود: «این تحریم‌ها به توافق‌های ما نیز لطمه می‌زند چرا كه در نهایت سایر کشورها نیز می‌توانند مشمول این تحریم‌ها شوند. زمانی که قطعنامه‌ای مشترک را برنامه‌ریزی می‌کردیم و زمانی که آن را در شورای امنیت سازمان ملل متحد تصویب کردیم، در این باره توافقی نکرده بودیم.»
رئیس‌جمهوری روسیه ادامه داد: «باید با ایران گفت‌وگو كرد. تحت هیچ شرایطی نباید برای مردم مشکل ایجاد شود و باید با همکاری و مشاركت عمل كرد. اگر به این ترتیب رفتاری مسئولانه داشته باشیم، یقین دارم که در نهایت به نتیجه خواهیم رسید...../تحلیل:ایلنا