ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تعلیق محرومیت تماشاگران پرسپولیس/ پرسپولیس- صبا در حضور تماشاگر



تعلیق محرومیت تماشاگران پرسپولیس/ پرسپولیس- صبا در حضور تماشاگر

یک جلسه باقی مانده محرومیت تماشاگران پرسپولیس بمدت 6 ماه به حالت تعلیق در آمد

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

یك جلسه باقیمانده از محرومیت تماشاگرانم پرسپولیس به حالت تعلیق در آمد تا آنها بتوااند بازی این تیم مقابل صبا را از نزدیك تماشا كنند.

به گزارش گل به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، صالحی رئیس کمیته استیناف اعلام کرد: در اجرای ماده 29 از آئین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال یک جلسه باقی مانده محرومیت تماشاگران پرسپولیس بمدت 6 ماه به حالت تعلیق در آمد. چنانچه در این مدت مرتکب چنین تخلفی شوند این محرومیت به مرحله اجرا در خواهد آمد./سایت گل


ویدیو مرتبط :
محرومیت و بخشش تماشاگران پرسپولیس (نود ۱۷ آذر)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برگزاری دیدار پرسپولیس - نفت با حضور تماشاگر/ تبعیض قائل نشدیم!



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

برگزاری دیدار پرسپولیس - نفت با حضور تماشاگر/ تبعیض قائل نشدیم!

دبیر کمیته استیناف فدراسیون فوتبال با تاکید بر اینکه کمیته متبوعش برای باشگاه پرسپولیس تبعیض قائل نشده است، گفت: یک هفته زمان زیادی برای بررسی محرومیت تعلیقی پرسپولیس نیست و اعضای کمیته استیناف در خصوص تایید حکم کمیته انضباطی به جمع بندی نرسیده‌اند.

فرشاد سپهر در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص اجرای محرومیت تعلیقی تیم فوتبال پرسپولیس و احتمال اجرای آن در بازی این تیم با تیم صنعت نفت آبادان در هفته هشتم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور ضمن بیان مطلب فوق گفت: هنوز تصمیمی در خصوص تایید رای کمیته انضباطی در مورد اجرایی شدن محرومیت تعلیقی تیم پرسپولیس به دلیل اتفاقات صورت گرفته در دیدار این تیم با صبای قم گرفته نشده و اعضای کمیته استیناف در مورد آن به جمع بندی نرسیده‌اند.

وی درهمین خصوص افزود: کمیته استیناف دوشنبه هفته جاری در خصوص این موضوع تصمیم گیری خواهد کرد و اگر رای کمیته انضباطی قطعیت پیدا کرد بلافاصله اجرا خواهد شد. بنابراین احتمال برگزاری دیدار تیم‌های پرسپولیس و آلومینیوم هرمزگان در هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر بدون حضور هواداران پرسپولیس در ورزشگاه آزادی وجود دارد.

دبیر کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در پاسخ به این پرسش که "چرا بررسی رای کمیته انضباطی را به پس از دیدار تیم‌های پرسپولیس و نفت تهران موکول کردید و آیا فدراسیون در این خصوص برای باشگاه پرسپولیس تبعیض قائل نشده است؟"، گفت: مسئولان باشگاه پرسپولیس بلافاصله پس از صدور رای کمیته انضباطی در خصوص تخلفات تماشاگران این تیم در بازی با تیم صبای قم، اعتراض خود را به صورت رسمی در اختیار کمیته استیناف قرار دادند.

وی در همین خصوص افزود: یکشنبه هفته گذشته رای کمیته انضباطی در خصوص تخلفات صورت گرفته توسط تماشاگران تیم پرسپولیس در بازی با صبا بدست ما در کمیته استیناف رسید و فکر نمی‌کنم یک هفته مدت زمان زیادی برای بررسی یک رای کمیته انضباطی باشد. مطمئن باشید کمیته استیناف همه باشگاه‌ها را به یک چشم نگاه می‌کند و بین باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس با سایر باشگاه‌ها تبعیضی قائل نمی‌شود.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در تاریخ پنجم شهریور رای تخلفات صورت گرفته در دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و صبای قم را اعلام کرد که براساس رای این کمیته باشگاه پرسپولیس به دلیل تخلفات تماشاگرانش در دیدار با تیم صبای قم چهار میلیون تومان جریمه شد تا این باشگاه در آستانه اجرای محرومیت تعلیقی خود قرار گیرد./مهر