ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تعریف و تمجید کی‌روش از گل‌محمدی


سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان ابراز امیدواری کرد تا سرمربی جوان ذوب‌آهن بتواند در فوتبال ایران یک تغییر رویه ایجاد کند.

خبرگزاری تسنیم: کارلوس کی‌روش پس از اینکه در تمرین صبح امروز (سه‌شنبه) تیم ملی به یحیی گل‌محمدی بابت حضورش در کمپ تیم ملی خوشامدگویی کرد، به او گفت: امیدوارم همیشه موفق باشی. مسیری طولانی پیش روی توست که در آن می‌توانی فوتبال ایران را به کلی تغییر دهی.

وی با اشاره به اینکه سرمربی جوان ذوب‌آهن بارها در مصاحبه‌های خود از تیم ملی حمایت کرده است، اظهار داشت: باید به خاطر حمایت‌هایی که از تیم ملی کرده‌ای و زحماتی که متقبل شده‌ای، از تو تشکر کنم.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در ادامه برای گل‌محمدی آرزوی موفقیت کرد و به او گفت: هر زمانی و در خصوص هر چیزی که باشد و بتوانم کاری انجام دهم، در خدمتم.

کارلوس کی‌روش در پایان صحبت‌هایش با سرمربی تیم ذوب‌آهن به قهرمانی شب گذشته این تیم در جام حذفی اشاره کرد و افزود: قهرمانی زیبایی بود، تبریک می‌گویم.


ویدیو مرتبط :
ایران و تعریف و تمجید آمریکا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تعریف و تمجید گل محمدی از استقلالی ها


سرمربی نفت تهران می‌گوید بازی فردای تیمش با استقلال تهران به دلیل انگیزه‌های بالای هر دو تیم برای رسیدن به بالای جدول از حساسیت بالایی برخوردار خواهد بود.

ایسنا: یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی نفت با استقلال تهران با بیان اینکه این دیدار برای هر دو تیم حساس است، خاطرنشان کرد: استقلالی‌ها دوست دارند تا به بالای جدول برسند و ما هم انگیزه خوبی برای حفظ جایگاه فعلی‌مان داریم. تمرین‌های خوبی هم پشت سر گذاشتیم و روی نقاط ضعف و قوت استقلال کار کرده‌ایم. می‌دانیم که نقاط قوت استقلال زیاد است. با این حال امیدوارم فردا بازی خوبی را شاهد باشیم.

سرمربی نفت گفت: محروم نداریم اما علی عزتی چند هفته‌ای است که به دلیل مصدومیت با ما تمرین نمی‌کند.

وی همچنین با بیان اینکه دوست دارد فردا بازی تماشاگرپسندی از جانب دو تیم ارائه شود، تصریح کرد: ماندن در بین تیم‌های بالای جدول کار سختی است. استقلال نیز چند بازی عقب افتاده دارد و قطعا بازی سختی با این تیم خواهیم داشت اما گرفتن سه امتیاز به ما هم می‌تواند کمک زیادی کند. ولی معتقدم در کسب یک موفقیت تنها سرمربی نقش ندارد. اگر نفت تا الان در در مسابقات عملکرد خوبی داشته، به این دلیل است که مجموعه خوبی از نظر مدیریت، سرپرستی و امکانات در اختیارمان بوده است. در باشگاه نفت همه چیز برای موفقیت آماده بوده و من بسیاری از مشکلاتی که سایر مربیان دارند را در این باشگاه ندارم.

گل‌محمدی در پاسخ به این پرسش که آیا از دعوت نشدن بازیکنانش به تیم ملی ناراحت نیست، عنوان کرد: دو، سه بازیکن‌مان رصد شده‌اند و حتی پاسخ‌شان را هم گرفته‌اند، اما باید تلاش بیشتری کنند تا دیده شوند. در چند تمرین و بازی که مربیان تیم ملی از نزدیک نظاره‌گر بودند، روی دو، سه نفر نظر داشتند، اما دعوت شدن به تیم ملی دست خود بازیکنان است. باید به قدری خوب کار کنند که دعوت شوند. من هم انتظار زیادی نداشتم برای بازی با تایلند حضور داشته باشند، اما لیاقت پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارند.

بازیکن سابق تیم ملی در ادامه نیز درباره بازی که شاگردان کی‌روش مقابل تایلند به نمایش گذاشتند افزود: خود کی‌روش هم از نحوه بازی تیم ملی راضی نبود. دلایل قانع‌کننده‌ای هم داشتند اما با این وجود سه امتیاز خوبی کسب شد. این بازی می‌تواند آزمون خوبی برای تیم ملی باشد تا به هماهنگی و آشنا شدن بازیکنان کمک کند. فکر می‌کنم تیم ملی احتیاج به زمان بیشتری داشته باشد.