ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تعجب استقلالی‌ها از بدشانسی هاشم


اعضای تیم فوتبال استقلال از مصدمیت‌های هاشم بیگ‌زاده در اردوهای تیم ملی اظهار تعجب و ناراحتی کردند.

خبرگزاری ایسنا: اعضای تیم فوتبال استقلال تهران که برای آمادگی بیشتر برای ادامه لیگ برتر فوتبال در کیش اردو زده‌اند از مصدومیت هاشم بیگ‌زاده در اردوی تیم ملی تعجب و از این که مدافع ملی‌پوششان جام ملت‌ها را از دست داده است، اظهار ناراحتی کردند.

حنیف عمران‌زاده با تاکید بر این که فکر می‌کند بیگ‌زاده طلسم شده است، اظهار کرد: نمی‌دانم چرا این اتفاق برای او می‌افتد و همیشه در اردوها مصدوم می‌شود. به نظرم او بدشانس است که در فاصله کم باقی مانده تا شروع مسابقات مصدوم شده است.

جاسم کرار نیز درباره مصدومیت بیگ‌زاده گفت: هاشم خیلی بدشانس است و من بابت این اتفاقی که برای او افتاد، ناراحتم. واقعا از بدشانسی او تعجب می‌کنم که قبل از مسابقات مهم مصدوم می‌شود.

او همچنین پیشنهادی برای جلوگیری از مصدومیت بیگ‌زاده کرد و ادامه داد: من پیشنهاد می‌کنم برای این که او دیگر مصدوم نشود قبل از بازی‌ها به اردو دعوت نشود و فقط در مرحله آخر کنار تیم باشد تا به این ترتیب از مصدومیتش جلوگیری شود.

کریم بوستانی، مربی تیم استقلال نیز با اعلام این که بیگ‌زاده شانس زیادی برای حضور در ترکیب نهایی تیم ملی داشت، تصریح کرد: به نظر من کی‌روش تصمیم داشت از هاشم بیگ‌زاده به عنوان دفاع وسط در ترکیب ثابت تیم ملی استفاده کند و حتی او در بازی دوستانه برابر عراق نیز نمایش خوبی داشت اما حیف که جام ملت‌های آسیا را از دست داد. همه استقلالی از این اتفاق ناراحت هستند.

هاشم بیگ‌زاده در تمرین روز گذشته تیم ملی در ملبورن از ناحیه استخوان کف دست دچار شکستگی شد و جام ملت‌ها را از دست داد. به همین دلیل با تصمیم کی‌روش محمدرضا خانزاده جایگزین او در تیم ملی شد.


ویدیو مرتبط :
استقلالی ها ببینن ((داربی 76)) (نبینی استقلالی نیستی)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تعجب استقلالی ها از رابطه قلعه نویی با این بازیکن؛ تذکر نرم و پاسخ جالب



اخبار,اخبارورزشی, قلعه نویی


 اخبار ورزشی - تعجب استقلالی ها از رابطه قلعه نویی با این بازیکن؛ تذکر نرم و پاسخ جالب

بازیکنان استقلال بابت تذکر ندادن سرمربی به خاطر بازی ضعیف هافبک ملی پوش تیمشان متعجب شده و در تمرین از این موضوع صحبت کردند.

به گزارش جام نیوز، آندرانیک تیموریان در دو هفته اخیر عملکرد خوبی از خوب به جای نگذاشته و یکی از ضعیف‌ترین بازیکنان تیمش تا اینجای کار محسوب می‌شود. به گفته خودش وی همچنان از بازی‌های جام جهانی و اردوهای طولانی مدت تیم ملی خسته است و به شرایط آرمانی بازنگشته است.

حالا بازیکنان استقلال از اینکه امیر قلعه‌نویی هیچ انتقادی بابت عملکرد ضعیف آندو، به این بازیکن نمی‌کند متعجب شده‌اند.

قلعه‌نویی که در تمرینات بعد از بازی، بازیکنان ضعیف را حسابی مورد لطف قرار می‌دهد، حتی در تمرینات نیز به آندو هشداری نداده و همیشه او را مورد تشویق خود قرار می‌دهد تا جایی که این موضوع باعث تعجب دیگر بازیکنان استقلال شود.

 اما در تمرین روز گذشته استقلال قلعه‌نویی که از این موضوع آگاه شده بود، خیلی نرم به آندو انتقاد کرده و به او گفته انتظار بیشتری از او داشته و به نسبت قبل ضعیف‌تر ظاهر شده است.

نکته جالب‌تر جواب آندو تیموریان بود. آندو که معمولا انتقادها را تحمل نمی‌کند، این جمله قلعه‌نویی را تایید کرده و قول داده از این پس بیشتر تلاش کند.


  اخبار ورزشی - جام نیوز