ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

تصویر جالب روزنامه مارکا درباره گرت بیل


روزنامه مارکا اسپانیا تصویری جالب از بازیکن ولزی رئال مادرید در رقابت با اوسین بولت سریع‌ترین دونده جهان منتشر کرده است.

خبرگزاری فارس: روزنامه مارکا اسپانیا تصویری جالب از بازیکن ولزی رئال مادرید در رقابت با اوسین بولت سریع‌ترین دونده جهان منتشر کرده است.

 تیم فوتبال رئال مادرید در فینال کوپا دل ری موفق شد با نتیجه دو بر یک بارسلونا را شکست دهد و قهرمان جام پادشاهی اسپانیا شود.

گل دوم و پیروزی بخش رئال مادرید با حرکت و سرعت انفجاری گرت بیل گران قیمت‌ترین بازیکن حال حاضر فوتبال جهان زده شد و او موفق شد در حدود 60 متر را در حدود 7 ثانیه طی کند و گلی بیادماندنی را به ثمر برساند.

گل زیبای او به پینتو دروازه‌بان بارسا در رسانه‌های مختلف بازتاب فراوانی داشته و روزنامه مارکا یکی از پرتیراژترین روزنامه‌های اروپا و چاپ اسپانیا تصویری از این هافبک ولزی در کنار اوسین بولت سریع‌ترین دونده جهان منتشر کرده است.



ویدیو مرتبط :
جنجال لقب جدید آقای خاص و شکایت از روزنامه مارکا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

(تصویر) جلد جالب روزنامه مورگن پست



اخبار ورزشی - (تصویر) جلد جالب روزنامه مورگن پست

هیچ کس انتظار نداشت که یاران کریستیانو رونالدو این چنین توسط ژرمن‌ها در هم کوبیده شوند.

در حالی که مرد سال فوتبال جهان در اولین بازی کشورش در جام جهانی 2014 کم‌فروغ ظاهر شد، توماس مولر با نمایشی درخشان، اولین هت‌تریک جام بیستم را به نام خودش ثبت کرد.

روزنامه مورگن پست با تیتر «شروع رویایی 4-0 در برابر رونالدو» پیروزی آلمان برابر پرتغال را وصف کرده و همچنین کنایه‌ای به ستاره تیم ملی پرتغال زده است.

اخبار,اخبارورزشی ,مسابقات جام جهانی 2014 برزیل

اخبار ورزشی - فرارو