ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

(تصویر) استقبال دانیل از حقیقی



اخبار ورزشی - (تصویر) استقبال دانیل از حقیقی

دانیل داوری با هزار امید و آرزو پیراهن تیم ملی ایران را بر تن کرد تا در جام جهانی 2014 حاضر باشد و  توانایی هایش را به جهان فوتبال نشان دهد اما یکی دو مورد تزلزل در بازی های تدارکاتی باعث شد این دروازه بان مثل رحمان احمدی از روی نیمکت بازی اول تیم ملی در جام جهانی مقابل نیجریه را تماشا کند.

به گزارش آی‌اسپورت، شاید هر کس جای داوری بود از این اتفاق ناراحت و دلزده می شد چرا که مطمئنا حضور در بوندس لیگا به مراتب نسبت به لیگ ایران و لیگ دسته دوم پرتغال برتری کیفی محسوسی دارد و دروازه بان های حاضر در  این لیگ جزو بهترین گلرهای دنیا هستند.

دانیل داوری در حرکتی زیبا بعد از سوت پایان نیمه اول سراغ  علیرضا حقیقی رفت و با او خوش و بش کرد و رفتاری فوق العاده حرفه‌ای را به نمایش گذاشت.

اخبار,اخبار ورزشی ,جام جهانی 2014 برزیل

اخبار ورزشی - آی‌اسپورت

 


ویدیو مرتبط :
تصویر جن حقیقی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

(تصویر) آرزوی علیرضا حقیقی؛ 12 سال پیش



اخبار ورزشی -  (تصویر) آرزوی علیرضا حقیقی؛ 12 سال پیش

تصویر جلد یکی از ضمیمه‌های روزنامه جام‌جم مربوط به دوازده سال پیش که در ان علی‌رضا حقیقی گلر تیم ملی نونهالان از آرزویش گفته بود: «10 سال دیگر عابدزاده می‌شوم»

اخبار,اخبار ورزشی ,علیرضا حقیقی

 اخبار ورزشی - فرارو